EspenK skrev: ↑2021-12-02 20:20:20
Ceder får utgå.
Kände det på mig. Typ vår bästa fw.
Inte särskilt respektfull tackling. Kommer ju från blindside.
Sluta för helvete.... Det är det där tänket, om du nu fått totalt hjärntvättat från Sanny-sopan och de andra, som totalt mördat idrotten.... Det är inte särskilt snällt att dra ett slagskott i snoppen på någon heller men det händer. Släpp det och sluta Vidella er.
Precis lika "respektlöst" som Ingmans... Det vill säga inte alls!
Senast redigerad av Manijock den 2021-12-02 20:25:38, redigerad totalt 1 gånger.
Har svårt att se att det är en hjärnskakning på den med tanke på att killen reser sig och sätter den direkt efter. Skulle gissa på en ren säkerhetsåtgärd.
sensei skrev: ↑2021-12-02 20:31:00
Har svårt att se att det är en hjärnskakning på den med tanke på att killen reser sig och sätter den direkt efter. Skulle gissa på en ren säkerhetsåtgärd.
Kan ju gå på adrenalin bara. Sånt där kan ta några byten att sätta sig, helt plötsligt känns det konstigt där ute och yrseln börjar komma.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kan ju gå på adrenalin bara. Sånt där kan ta några byten att sätta sig, helt plötsligt känns det konstigt där ute och yrseln börjar komma.
"Rapporterna säger att han inte kommer tillbaka till spel" - Klementz
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2021-12-02 20:34:09, redigerad totalt 1 gånger.
Jim Morrison skrev: ↑2021-12-02 20:30:32
En bra andraperiod?
Ska säga att det där en av mina favoritperioder. Fanns småsaker som i spelet där jag kände igen det DIF man faktiskt uppskattar med DIF.
Gillar att spelarna inte viker ner sig och faktiskt fullföljer bytet ända in i kaklet. Jävligt trist med Ceder dock men skulle han spela nästa match, då är det järnkamins stämpel deluxe. Det om något har man inte sett så ofta
Såg även lite leenden vilket bådar gott
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."