Då är säsongen körd. Jocke och styrelsen har visat noll intresse i att lösa soppan de skapat.
SHL 21/22: Djurgårdens IF - Örebro 27/11
Avgå Jocke.
Vi har förtroende för Joakim Eriksson....
Jockes dårhus, snart en serie på Discovery+! En serie om Sveriges genom tiderna sämsta rekrytering, hela näringslivet inräknat. Klart som tusan vi ska fortsätta med honom? Faktiskt tveksam på om degraderingen till Hockeyallsvenskan kommer göra oss kvitt rövskallen.
Visa lite känslor så? Säg wakey wakey till domarna! Gör nåt. Hänger med huvudena när det är tid kvar.
Jaja om 1 säsong derby mot AIK, om 2 derby mot Bajen nåt att se fram mot.
? Ska jag spela hockey tycker du? Sätt dig ner.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hur många spelare tror du vi får om vi har prestationsbaserat kontrakt på spelarna?
Det är detta förtroendet som tar död på oss. Så är det.Manijock skrev: ↑2021-11-27 17:28:54Vi har förtroende för Joakim Eriksson....
Jockes dårhus, snart en serie på Discovery+! En serie om Sveriges genom tiderna sämsta rekrytering, hela näringslivet inräknat. Klart som tusan vi ska fortsätta med honom? Faktiskt tveksam på om degraderingen till Hockeyallsvenskan kommer göra oss kvitt rövskallen.
Vi är dåliga på att skjuta, passa, teka, åka skridskor…osv…
Sen kan vi sätta ut kartongfigurer i målen på träningarna. 99/100 går rätt i magen på målisarna.
Vilket jävla skämt vi är! Det känns precis som när vi åkte ur. Vi kan inte lyckas med nånting och ledningen gör ingenting. Nuvarande lag ska vända skeppet my ass. Fy faaaaan!
Hahaha fyfaaan vilket antiklimax att plocka målisen och 2 sek efter kommer en luftpastej o dödar matchen... jag är så jävla trött på denna säsongen, må skiten bli inställd i Corona version.4 i vår.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Och jag har nog varit mer engagerad och fört mer liv och haft blodet på utsidan på Hovet än många många andra så rikta din vargtassindränkta ilska mot någon annan. Tack!
Helt otroligt att ingenting har förändrats på ledarsidan när DIF går mot en av deras sämsta säsonger...
Jocke och Styrelsen är fullkomligt inkompetenta!
Jocke och Styrelsen är fullkomligt inkompetenta!
- Jim Morrison
Har dom inte sagt tvärtom? Att det behövs förstärkning i alla lagdelar?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jo. Men vissa tror att McDavid, Crosby, Hedman och Gretzky står och stampar och väntar på samtal.Jim Morrison skrev: ↑2021-11-27 17:31:56Har dom inte sagt tvärtom? Att det behövs förstärkning i alla lagdelar?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.