Jag minns tre bra tacklingar i matchen som var både lämpliga och vältajmade och två kom från Ingman. Dessutom vann han närkamper i egen zon när de andra inte gjorde det. Kan han hålla den nivån och inte regregera så finns där nåt att bygga på på riktigt.diftobbe89 skrev: ↑2021-11-25 21:44:56Det är väl honom och några till vi får försöka se som hyfsat spetsiga backar i allsvenskan senare, kan redan se framför mig hur han stänker dit en puck hemma mot Tingsryd en Onsdag inför 3500 besökare på hovet.
Varför vara negativ tänker jag.
SHL 21/22: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 25/11
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja det är ju det jag menar. Grym är vad han är.Praetori skrev: ↑2021-11-25 21:48:26Jag minns tre bra tacklingar i matchen som var både lämpliga och vältajmade och två kom från Ingman. Dessutom vann han närkamper i egen zon när de andra inte gjorde det. Kan han hålla den nivån och inte regregera så finns där nåt att bygga på på riktigt.diftobbe89 skrev: ↑2021-11-25 21:44:56Det är väl honom och några till vi får försöka se som hyfsat spetsiga backar i allsvenskan senare, kan redan se framför mig hur han stänker dit en puck hemma mot Tingsryd en Onsdag inför 3500 besökare på hovet.
Varför vara negativ tänker jag.
Spela fult
Känns som att jag valde rätt kväll att gå ut på stan med frugan istället. Skönt.
It's the hope that kills you.
Det beror nog helt på frugan ifråga.
Min hade nog haft koll ändå och börjat fräsa vid 2-0 om jag känner henne rätt.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hon är helt ointresserad och oförstående till orsaken mitt dåliga humör nuförtiden och upprepar fraser som "men varför kollar du när det ändå går så dåligt?"
Jag brukar citera Stenmark till svar. "De e int lönt att förklara för den som int förstår"
It's the hope that kills you.
It's a blessing and a curse kan jag säga. Hockeyintresse i all ära men det kan bli ugly när man även är gift med passionen.

Är det sant så måste ju domaren anmälas till R.F. (Riksidrotts Förbundet) eller vad man kan dra det vidare till.
Zebra-Sopan måste ju vara ägd av någon spelmaffia eller liknande?
SHL´s skyddade vekstad!