Säsongen 21/22
Säsongen 21/22
Jahapp då kan man väl glömma att få se Videll något mer då
önskar inget annat att Jocke får lämna pga det bara är så jävla mycket skit hela tiden man får läsa...

Säsongen 21/22
Ska Jocke lämna så är det på grund av att DIF har tappat sin identitet under åren, inte för att någon enskild spelare känner sig lite kränkt för att han inte får vara kapten längre.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Säsongen 21/22
Så länge Jocke tränar det här laget så är det kört. Ni undrar varför han inte letar ny tränare? Vi har inte ens bytt tränare sedan säsongsstart.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säsongen 21/22
6 torskar kvar innan det luktar kvalgaranti.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 21/22
https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... ft-klimat/
När man läser denna artikel så förstår man varför det inte går så bra. Utöver sportchefen så verkar styrelsen också lägga sig i allt med träningen och hur vi ska spela...
När man läser denna artikel så förstår man varför det inte går så bra. Utöver sportchefen så verkar styrelsen också lägga sig i allt med träningen och hur vi ska spela...
Säsongen 21/22
This is rotten to the core. Jag tycker synd om Falken.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Säsongen 21/22
Det är ledsamt att se dessa människor förstöra denna fina klubb. Varför ska man ha medlemmar och medlemsmöten om man inte lyssnar på supportrarna som är de riktiga DIF. Detta DIF kommer få det svårt att slå Timrå i kval.
Senast redigerad av klintan85 den 2021-11-25 22:18:03, redigerad totalt 1 gånger.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
Galet irriterad över att DIF:s VD inte ställde upp i Cmore o visar ledarskap o styrka utåt. Att gömma sig är sällan en bra taktik..
Vi behöver nån som kliver fram nu när det går tungt SATAN både på o utanför isen.
Vi behöver nån som kliver fram nu när det går tungt SATAN både på o utanför isen.
Säsongen 21/22
Kraftlöst.. Pun intended. Men håller med. Var är ledarskapet?!
Säsongen 21/22
Det enda jag inte riktigt förstås nu är varför vi inte tar in en ny tränare?
När gick Falk och Aaro från att vara kompetenta som assisterande tränare till att bli kompetenta huvudtränare? Någon förbundsutbildning under säsongen?
Nästan alla (om inte alla?) konkurrenter har tre tränare men vi tycker att vi är i en sådan prime position att det räcker med två.
Gör som Dicken säger, ta in en mysfarbror som får alla att må bra igen.
När gick Falk och Aaro från att vara kompetenta som assisterande tränare till att bli kompetenta huvudtränare? Någon förbundsutbildning under säsongen?
Nästan alla (om inte alla?) konkurrenter har tre tränare men vi tycker att vi är i en sådan prime position att det räcker med två.
Säsongen 21/22
Fast tränarna får ju inte det mandatet i nuvarande DIF Hockey. Det står ju helt fastspikat. Här är det högst sannolikt så att JE styr, rubbet. Han kommer aldrig ta in en ny tränare och låta denne styra Titanic på egen hand. Jag ser det som helt omöjligt. Mysfaktor finns inte i siffrorna. Inte i corsi. Inte i framåtlutat bullshit.crike skrev: ↑2021-11-25 22:27:45 Det enda jag inte riktigt förstås nu är varför vi inte tar in en ny tränare?
Säsongen 21/22
Lite vad de själva går ut med, spelarna ska bli bättre på att täcka skott, medans de själva springer så långt bort som möjligt och låter spelarna även täcka skott utanför rinken, och dessa skott är i stort sätt skapade av vår ledning.
Detta luktar ruttet och känslan är att det inte är ny skåpmat utan det har legat och möglat bra länge som sen har skapat en odör som snart ingen står ut med.
Är nog dags att ta in en meriterad städfirma.
Säsongen 21/22
"– Vi kommenterar inte Linus Videll, säger Joakim Eriksson till Sportbladet i samband med torsdagsmatchen."
Vad är det för retorik?! "Vi kommenterar inte Linus Videll." Olustigt. Jag gillar det inte och får otroligt dåliga vibbar. Var är DIF-DNAt? Detta är Solnafasoner.
Vad är det för retorik?! "Vi kommenterar inte Linus Videll." Olustigt. Jag gillar det inte och får otroligt dåliga vibbar. Var är DIF-DNAt? Detta är Solnafasoner.