Säsongen 21/22

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Säsongen 21/22

Inlägg av Jim Morrison »

– En ny tränare? Jag tyckte att jag svarade på den frågan. Vi har som läget är nu förtroende för de tränare vi har. De tar upp rätt saker och de påpekar rätt saker. Sedan måste det finnas mottagare till att utföra saker och ting på is. Om lösningen och vår prestation hade berott på en tränare, jag menar våra resultat har inte blivit bättre utan Barry än vad de var med Barry så bevisligen kanske inte felet sitter i just tränarskapet, säger Eriksson.

Sjukdomsinsikt Jocke. Ta ett kliv tillbaka nu och inse att ditt spel inte håller.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
B.I.B.A

Säsongen 21/22

Inlägg av B.I.B.A »

Jim Morrison skrev: 2021-11-24 11:17:13 – En ny tränare? Jag tyckte att jag svarade på den frågan. Vi har som läget är nu förtroende för de tränare vi har. De tar upp rätt saker och de påpekar rätt saker. Sedan måste det finnas mottagare till att utföra saker och ting på is. Om lösningen och vår prestation hade berott på en tränare, jag menar våra resultat har inte blivit bättre utan Barry än vad de var med Barry så bevisligen kanske inte felet sitter i just tränarskapet, säger Eriksson.

Sjukdomsinsikt Jocke. Ta ett kliv tillbaka nu och inse att ditt spel inte håller.
"Vi bytte från 3 dåliga tränare till att bara ha 2 av dem och resultaten har inte blivit bättre. Felet måste ligga någon annanstans."
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Doyle
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongen 21/22

Inlägg av Doyle »

Man hoppas ju verkligen det är dimridåer Jocke lägger ut till de törstande supportrarna. Om inte har man redan kalkylerat för playdown.Man börjar i princip nu en ny försäsong för att vara i knivskarp form då kvalspelet börjar :shock:
Om inte det är scenariot är Jocke en mästare att trolla..
Känner helt klart en stor olustkänsla i kroppen att handlingskraften i föreningen är så svag. Spelet har tydligt visat att tränarna inte når fram till spelarna. Så galet virrigt det sett ut så är det andra verktyg som måste fram i dagens ljus .
Får se om medlemsmötet lyfter fram något överraskande. Tror dock inte det då Jocke är tydlig i intervjun om strategin framåt… :o
Användarvisningsbild
Exile

Säsongen 21/22

Inlägg av Exile »

https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... ehandling/

Detta lag är fan inte i harmoni...
gaspo

Säsongen 21/22

Inlägg av gaspo »

Exile skrev: 2021-11-24 11:52:20 https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... ehandling/

Detta lag är fan inte i harmoni...
Detta är ett spel för galleriet. Killen vill inte spela hockey i ett lag som det går skit för.
Användarvisningsbild
-daniel-

Säsongen 21/22

Inlägg av -daniel- »

Haha med Videll, kränkande särbehandling. Alltså vafan är detta för larv? Bort med honom och Jocke så börjar vi där. Fy fan vad jag kräks på de här infantila nollorna runt den här klubben. Hur kan ni dra ner oss så i smutsen? SKÄMS.
Användarvisningsbild
Exile

Säsongen 21/22

Inlägg av Exile »

"En intern utredning har inletts, där Djurgården har tagit hjälp av två externa konsulter."

Ja, bra att klubben lägger pengar på rätt saker :)
B.I.B.A

Säsongen 21/22

Inlägg av B.I.B.A »

Jocke som sportchef är det sämsta som har hänt DIF hockey.
Avgå Jocke.
Detblir3poäng

Säsongen 21/22

Inlägg av Detblir3poäng »

Vet inte om Jocke gör sig själv nån tjänst när han hela tiden låter som en introduktionskurs från handels när han ska förklara läget eller ge svar. Att han jämför med att "alla företag måste........ osv osv". Inte direkt så att supportrar vill höra sånt prat när allt håller på att gå åt skogen fullständigt tror jag.
Användarvisningsbild
Doyle

Säsongen 21/22

Inlägg av Doyle »

Nu får det fasen räcka med pinsamheter, herregud, vad är nästa story :shock:
Användarvisningsbild
Exile

Säsongen 21/22

Inlägg av Exile »

Tyckte från början att själva rotationen av kaptensbindeln var oerhört löjligt...Fy fan för DIF anno 2021...
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Säsongen 21/22

Inlägg av Jim Morrison »

Det kan väl inte bara för att han blev av med bindeln? Som han anmäler DIF? Måste vara något mer.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Detblir3poäng

Säsongen 21/22

Inlägg av Detblir3poäng »

Doyle skrev: 2021-11-24 11:57:20 Nu får det fasen räcka med pinsamheter, herregud, vad är nästa story :shock:
Håller helt med! Pinsamt är bara förnamnet.
Praetori

Säsongen 21/22

Inlägg av Praetori »

Jim Morrison skrev: 2021-11-24 12:05:09 Det kan väl inte bara för att han blev av med bindeln? Som han anmäler DIF? Måste vara något mer.
Enligt vad som skrivs så har han ju känt sig utpekad. Hemvärvad för att leda laget men blev av med bindeln och verkar ju ha hamnat på bänken.
Man skall ju dock ha väldigt klart för sig att det rör sig om en intern anmälan. Spelare måste så klart kunna ta upp grejer med VD/styrelse men nu börjar det lukta Brynäs om den här upplagan....
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
-daniel-

Säsongen 21/22

Inlägg av -daniel- »

Det här blir bara mer och mer pinsamt. Smutsigt så inihelvete.
Skriv svar