SHL 21/22: Djurgårdens IF - Cluben 20/11
Vi vänder i 3e
Zabel kopiadiftobbe89 skrev: ↑2021-11-20 19:30:44 ALLT det här läggs på Jocke, precis ALLT, Aro till exempel vem fan är han? Är det Hasse på TV4? Jag har inte sett en enda intervju med honom så jag vet knappt vilka tränare vi har, jag vet bara att det är Falken och ett gäng nobodys, Falk vet vi ju alla är en legend men han är ju ingen huvudtränare för ett SHL-lag, allt detta vet alla utom den där vältaliga jävla pajasen.
Ja det är nya "Åka skridskor". Nej det gör ju inte hockeyspelare på isen, dom åker golfbil.
(Förstår dig fullt ut Soldaten)

- Harmageddon
Nu är vi sist i tabellen igen
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Allra minst en tränare i ett SHL-lag med kniven på strupen. Hur förbannat naiv kan en sportchef och styrelse vara? Så j-vla trött på alla ”Bagdad-Bob” i denna förening. Kan någon vettig människa ta rodret på denna förening, NU!diftobbe89 skrev: ↑2021-11-20 19:30:44 ALLT det här läggs på Jocke, precis ALLT, Aro till exempel vem fan är han? Är det Hasse på TV4? Jag har inte sett en enda intervju med honom så jag vet knappt vilka tränare vi har, jag vet bara att det är Falken och ett gäng nobodys, Falk vet vi ju alla är en legend men han är ju ingen huvudtränare för ett SHL-lag, allt detta vet alla utom den där vältaliga jävla pajasen.
Senast redigerad av Wishes den 2021-11-20 19:37:15, redigerad totalt 1 gånger.
Stolt, men aldrig nöjd
Bort med Jocke och in med Säcken
Timrå leder för övrigt med 2-0. Det är framåtlutat.
Vi är också framåtlutade. Vikta över sargen.
Vi är också framåtlutade. Vikta över sargen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Total j-vla renovering!!!Harmageddon skrev: ↑2021-11-20 19:30:33 Tänk om det fanns program till hockey motsvarigheten till Arga Snickaren. Då hade DIF legat som nummer ett på den listan som ansökande!
Skärpning!
Stolt, men aldrig nöjd
Skönt vinst idag och vi har varit kvar i förnekelse träsket, dags att fatta vad vi har framför oss.
Fixa så vi blir kvar ta detta år som lärdom hur man inte sköter ett lagbygge.
Vi kan inte bygga kring totalt o intresserad spelare som inte ser till klubbens framtid.
Skicka alla jävlar som inte vill kriga, skit samma om de är tänkt för topp linorna.
Dags att bygga ett LAG som står pall för vad som komma skall.
Fixa så vi blir kvar ta detta år som lärdom hur man inte sköter ett lagbygge.
Vi kan inte bygga kring totalt o intresserad spelare som inte ser till klubbens framtid.
Skicka alla jävlar som inte vill kriga, skit samma om de är tänkt för topp linorna.
Dags att bygga ett LAG som står pall för vad som komma skall.
- Czerkawski
Den glädjen blev kortvarig. När vi spelat PP merparten av matchen och ändå inte gör mål...kanske vi inte förtjänar att spela i SHL helt enkelt.
Det enda positiva jag kan hitta är att alla kontrakt förutom en handfull går ut efter denna säsong...Så länge man på något sätt lyckas trolla för att stanna i SHL...
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Strandberg står och fönar håret nu i pausen som den supertönt han är. Det är dags att gå in och avgöra nu och börja göra skäl för lönen.
Spela fult