Lugn nu. Sönderskjutet lag, klart att bensinen tar slut nångång. Drar exakt noll växlar av den här matchen.klintan85 skrev: ↑2021-11-06 19:40:49 Sorlig insats igen från DIF, man verkar inte alls fått någon energi och självförtroende från de två tidigare vinsterna. Visst att man förlorar det är inte så konstigt men på de sättet man gör det är oroväckande det tyder ju mer på att Färjestad och Leksand gjorde dåliga matcher än att DIF gjorde någon bra. Och nu har Linköping börjat vinna och Timrå vann idag. Nästa match mot Timrå blir viktig.
Säsongen 21/22
Säsongen 21/22
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 21/22
Pennerborn balanserar nog på ett pubishår just nu
Säsongen 21/22
Nu gillar jag inte Färjestad men det skulle ju vara kul om något lag i hockeysverige bryter den här trenden med att sparka tränare så fort det går emot. Sparkar de Pennan så vågar jag nästan garantera att de inte är med och slåss om guldet i vår.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 21/22
Är beredd att hålla med, men låt dem göra det, vore så jävla skönt om de grävde sin egen grav på jakt efter framgångar.
All in som man säger i texas hold em, bara hoppas de övriga runt bordet sitter på en högre hand
Säsongen 21/22
Pennan ska skriva på! Om han blir ledig…
- Harmageddon
Säsongen 21/22
Hm, tänk om Barry går till Färjestad och Pennan till oss. Sen möts vi i slutspelet. Ungefär som en kärlekshistoria
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 21/22
Ja man kan ju snällt slå fast att alla "skadade" spelare som inte är tillbaka efter uppehållet bör först få stryk, sen sparken.
Dessa veka jävlar håller på att förpassa föreningen ned i avgrunden. Termen "alibispelare" har väl aldrig varit så sann som nu. Fan, snart har ju undertecknad gjort fler matcher för DIF
Men lönen sitter gött på kontot va? Tångräkor!
Dessa veka jävlar håller på att förpassa föreningen ned i avgrunden. Termen "alibispelare" har väl aldrig varit så sann som nu. Fan, snart har ju undertecknad gjort fler matcher för DIF
Säg den glädje som varar
Säsongen 21/22
+1DIF_Soldier skrev: ↑2021-11-06 22:54:21 Ja man kan ju snällt slå fast att alla "skadade" spelare som inte är tillbaka efter uppehållet bör först få stryk, sen sparken.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
Sörensen - Rensfeldt - Eklund
Videll - Holland - Rhett
Cederqvist - Strandberg - Andersson
Carey - Engsund - Öhgren
Extra: Bergfors
Högström - Tom
Warg - Gragnani
Arnesson - P.Johansson
Mantas / Svedberg
Kan samtliga vara hela och friska resten resten av säsongen så vi kan ställa upp typ så här, tack?
Videll - Holland - Rhett
Carey - Engsund - Öhgren
Högström - Tom
Warg - Gragnani
Arnesson - P.Johansson
Mantas / Svedberg
Kan samtliga vara hela och friska resten resten av säsongen så vi kan ställa upp typ så här, tack?
- Jim Morrison
Säsongen 21/22
Tror dom tränat såhär på sistone, åtminstone fr.o.m måndag när alla är friska;-daniel- skrev: ↑2021-11-12 08:07:09 Sörensen - Rensfeldt - Eklund
Videll - Holland - Rhett
Carey - Engsund - Öhgren
Högström - Tom
Warg - Gragnani
Arnesson - P.Johansson
Mantas / Svedberg
Eklund - Rensfeldt - Sören
Carey - Strandberg - Rhett
Ceder - Holland - Andersson
Videll - Engsund - Bergfors
Vilket skulle ge oss fyra bra kedjor, även om jag personligen tycker att Wille och Sören är lite för lika. Hade nog bytt plats på Ceder och Wille. Backarna känns hugget som stucket. Vi kommer inte att ha en bra backuppsättning denna säsong, lika bra att inse det och bita ihop.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- -daniel-
Säsongen 21/22
Jag tycker mina linor ovan känns mer balanserade.
Det är skandal om Öhgren skall komma efter Bergfors i hierarkin efter den här säsongsinledningen, vet att Bergfors brukar ta ett tag att tugga igång kroppen osv men plocka hellre bort någon annan i sådana fall.
Det är skandal om Öhgren skall komma efter Bergfors i hierarkin efter den här säsongsinledningen, vet att Bergfors brukar ta ett tag att tugga igång kroppen osv men plocka hellre bort någon annan i sådana fall.
- Jim Morrison
Säsongen 21/22
Ja jag vet inte, postade bara dom kedjorna som tränat ihop dom senaste träningarna. Tyvärr tror jag Bergfors spelar på ”seniority”. Tror dock inte vi lär vara helt friska på hela säsongen så Öhgren bör spela en del ändå.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- -daniel-
Säsongen 21/22
Absolut, du har ju helt rätt. Den där utopin att vi skall vara skadefria en enda match den här säsongen känns just som en utopi... 

- Philly Flu
Säsongen 21/22
Jag tyckte budskapet i våras var att vi skulle satsa på två topp SHL-kedjor och två ”hålla tätt bakåt” kedjor. Vad hände med det?Jim Morrison skrev: ↑2021-11-12 08:57:27Tror dom tränat såhär på sistone, åtminstone fr.o.m måndag när alla är friska;-daniel- skrev: ↑2021-11-12 08:07:09 Sörensen - Rensfeldt - Eklund
Videll - Holland - Rhett
Carey - Engsund - Öhgren
Högström - Tom
Warg - Gragnani
Arnesson - P.Johansson
Mantas / Svedberg
Eklund - Rensfeldt - Sören
Carey - Strandberg - Rhett
Ceder - Holland - Andersson
Videll - Engsund - Bergfors
Vilket skulle ge oss fyra bra kedjor, även om jag personligen tycker att Wille och Sören är lite för lika. Hade nog bytt plats på Ceder och Wille. Backarna känns hugget som stucket. Vi kommer inte att ha en bra backuppsättning denna säsong, lika bra att inse det och bita ihop.