Nä, det är ju för enkelt.
DIF gillar utmaningar och tycker om att göra dig nervös
Nä, det är ju för enkelt.
Håller helt med!Dusinator skrev: ↑2021-10-30 15:18:48Fast det har väl inget med JEs relation att göra? Tänker mer på hank med mera med mera…DIF_Soldier skrev: ↑2021-10-30 15:15:33Ja inte finns det hjärta hos W Eklund iallafall. Han har bidragit enormt till detta. Jag vet inte vem som ska få utmärkelsen Årets Järnkamin, men jag vet vem som ska få Årets QuisslingDusinator skrev: ↑2021-10-30 15:10:15Är det inte lite så också att JE har sumpat relationen med allt hjärta som också fanns?emilin skrev: ↑2021-10-30 15:08:32Det som svider mest är att alla har rätt, alla ser förfallet, alla anser att detta inte är Djurgården, alla utom de som styr över denna soppa, tyvärr kommer vi inte kunna värva in hjärta i denna trupp, grunden till denna framgångssaga la vi för flera år sedan, sen har vi hållit hårt i vårt vinnande koncept, älskar det jag ser grymt kul och stolt över vårt enormt bra planering för framtiden.
Nu är jag bitter men även om alla våra spelare var hela, så måste man vara en idiot om man tror vi kan värva in hjärta och inställning som ska brinna för klubben, de flesta som är i vår förening nu är spelare som har sett några Youtube klipp från en svunnen tid i Djurgårds historien, och tror att det är vad man kommer få uppleva
Gör det. Jag önskar DIF all framgång och Eklund är en klandervärd egoistPraetori skrev: ↑2021-10-30 15:18:06What? Han blev ju signad av Sharks.... jag gläds med Wille och önskar honom all framgång.DIF_Soldier skrev: ↑2021-10-30 15:15:33Ja inte finns det hjärta hos W Eklund iallafall. Han har bidragit enormt till detta. Jag vet inte vem som ska få utmärkelsen Årets Järnkamin, men jag vet vem som ska få Årets QuisslingDusinator skrev: ↑2021-10-30 15:10:15Är det inte lite så också att JE har sumpat relationen med allt hjärta som också fanns?emilin skrev: ↑2021-10-30 15:08:32Det som svider mest är att alla har rätt, alla ser förfallet, alla anser att detta inte är Djurgården, alla utom de som styr över denna soppa, tyvärr kommer vi inte kunna värva in hjärta i denna trupp, grunden till denna framgångssaga la vi för flera år sedan, sen har vi hållit hårt i vårt vinnande koncept, älskar det jag ser grymt kul och stolt över vårt enormt bra planering för framtiden.
Nu är jag bitter men även om alla våra spelare var hela, så måste man vara en idiot om man tror vi kan värva in hjärta och inställning som ska brinna för klubben, de flesta som är i vår förening nu är spelare som har sett några Youtube klipp från en svunnen tid i Djurgårds historien, och tror att det är vad man kommer få uppleva
Den som förtjänar det börjar på M och slutar på ANTAS!DIF_Soldier skrev: ↑2021-10-30 15:15:33Jag vet inte vem som ska få utmärkelsen Årets Järnkamin...Dusinator skrev: ↑2021-10-30 15:10:15Är det inte lite så också att JE har sumpat relationen med allt hjärta som också fanns?emilin skrev: ↑2021-10-30 15:08:32Det som svider mest är att alla har rätt, alla ser förfallet, alla anser att detta inte är Djurgården, alla utom de som styr över denna soppa, tyvärr kommer vi inte kunna värva in hjärta i denna trupp, grunden till denna framgångssaga la vi för flera år sedan, sen har vi hållit hårt i vårt vinnande koncept, älskar det jag ser grymt kul och stolt över vårt enormt bra planering för framtiden.
Savianovibbar från flera forwards på senaste.
100%. Har aldrig förstått varför Jocke envist tvingat bort våra egenfostrade spelare såsom AOM, Bröderna Davidsson, Hank, Ahlén, Cehlin, Arnesson mfl för att värva chansningar från allsvenskan som ändå lämnar efter 1-2 säsonger. Vi hade kunnat ha en stomme med stort hjärta om vi bara visat lite lojalitet mot spelarna vi fostrat. Om det som är "DIF" innebär att spela med ett ihopplock av nordamerikaner och SHL-rejects man aldrig hört talas om (som dessutom byts ut varje sommar) så lär inte framtidens Sörensens, Josefsons, Engqvists och Brodins vara särskilt sugna på att vända hem.Dusinator skrev: ↑2021-10-30 15:10:15Är det inte lite så också att JE har sumpat relationen med allt hjärta som också fanns?emilin skrev: ↑2021-10-30 15:08:32Det som svider mest är att alla har rätt, alla ser förfallet, alla anser att detta inte är Djurgården, alla utom de som styr över denna soppa, tyvärr kommer vi inte kunna värva in hjärta i denna trupp, grunden till denna framgångssaga la vi för flera år sedan, sen har vi hållit hårt i vårt vinnande koncept, älskar det jag ser grymt kul och stolt över vårt enormt bra planering för framtiden.
Så du anser att det är fel att vilja klättra i sin karriär?DIF_Soldier skrev: ↑2021-10-30 15:20:41 Gör det. Jag önskar DIF all framgång och Eklund är en klandervärd egoist
Man går inte ut och säger att man ska spela en säsong till och sen skita i det, särskilt i det läge laget befann sig i och vilken roll man vet att man har,Janzoo skrev: ↑2021-10-30 15:22:14Så du anser att det är fel att vilja klättra i sin karriär?DIF_Soldier skrev: ↑2021-10-30 15:20:41 Gör det. Jag önskar DIF all framgång och Eklund är en klandervärd egoist
Herregud, förändringar är en del av vardagen. Han kanske både ville och trodde att han skulle göra det, men om han inte hade signat och spelat med SJDIF_Soldier skrev: ↑2021-10-30 15:25:54Man går inte ut och säger att man ska spela en säsong till och sen skita i det, särskilt i det läge laget befann sig i.Janzoo skrev: ↑2021-10-30 15:22:14Så du anser att det är fel att vilja klättra i sin karriär?DIF_Soldier skrev: ↑2021-10-30 15:20:41 Gör det. Jag önskar DIF all framgång och Eklund är en klandervärd egoist
Så svar ja.