Såklart att det är i stort sett omöjligt men den lilla procent chans som kanske finns är värd att drömma om.
Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Mm. Vet inte ens vem jag skulle välja som årets järnkamin. Kanske Cederqvist som visar mest just nu och är sjukt obekväm för motståndarna.supreme skrev: ↑2021-10-25 10:28:52Helt enig. Han är en otroligt viktig spelare att få tillbaka. Men jag tror att det mest är vi fans som greppar små, små halmstrån just nu...
Bomb-Sanny lade fram Mattias Zackrisson som en intressant huvudtränare till nästa säsong i dagens poddavsnitt. Gav honom en liten hyllning för sitt jobb i våra juniorled.
Vad tror ni om det? Låter det som bra, anus eller mellanmjölk?
Vad tror ni om det? Låter det som bra, anus eller mellanmjölk?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ung och hungrig med Sthlmsanknytning, låter rimligt.
Barry åkte nu, spännande och se hur det löser något
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
Presskonferens imorgon kl 11. Hoppas det kommer några svar då iallafall!
Falk och Aaro, måste ju komma nån annan, annars är det fiasko
Skitstormen har börjat blåsa.
Konstigt att Barry får bära skulden? Nä. Klart tränaren får gå. Professionell till 1000-% och tar på sig misslyckandet.
Jocke har tydligen ett starkt förtroende hos styrelsen. Marknaden är skräp så just nu finns inget hopp. Bara att hoppas att de skadade är tillbaka snart så att vi får nåt material att jobba med.
Tror inte på den här tränarlösningen. Säcken borde in nu och få chansen i tid. Han har löst det bra förut.
Konstigt att Barry får bära skulden? Nä. Klart tränaren får gå. Professionell till 1000-% och tar på sig misslyckandet.
Jocke har tydligen ett starkt förtroende hos styrelsen. Marknaden är skräp så just nu finns inget hopp. Bara att hoppas att de skadade är tillbaka snart så att vi får nåt material att jobba med.
Tror inte på den här tränarlösningen. Säcken borde in nu och få chansen i tid. Han har löst det bra förut.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Precis som jag förväntade mig då. Ska bli kul om vi får någon rutinerad huvudtränare som tar över eller om man gör som senast vi åkte ur och tog in en oerfaren Zabel.
Avskaffa tre mot tre.
Bara det nu inte blir Peter Andersson som tar över är jag nöjd!
Vart läser du detta?Detblir3poäng skrev: ↑2021-10-25 16:28:39 Presskonferens imorgon kl 11. Hoppas det kommer några svar då iallafall!