SHL 21/22: Djurgårdens IF -IK Oskarshamn 21/10
Denna match kan gå hur som helst med alla skador på Sjukvårdens IF...Vad är det som inte stämmer i träningen? För det kan väl inte vara en ständig otur...
Konstigt.... Videll som aldrig är skadad!!!! Konstigt, en gubbe på 36 som går sönder i DIF? Tur att vi skippade Dick som har en så trasig kropp....
Handlar inte om otur eller träningen. Vi har ett lag som är fyllda med dåliga karaktärer. Lätt att skylla på en öm fot eller en sträckt ljumske för att slippa spela en match mot IKO på ett halvtomt Hovet.
Handlar inte om otur eller träningen. Vi har ett lag som är fyllda med dåliga karaktärer. Lätt att skylla på en öm fot eller en sträckt ljumske för att slippa spela en match mot IKO på ett halvtomt Hovet.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha, nog för att jag uppskattar samsyn men du kanske bör undvika plagiat från andra skribenter?

Vad är det för papegoj-stil? Andra matchtråden på kort tid nån bara skamlöst kopierar nåt jag skrivit. Lägg ned.
Säg den glädje som varar
Plagiat i ett diskussionsforum? Vad är det för en löjlig nivåDIF_Soldier skrev: ↑2021-10-21 16:09:27Haha, nog för att jag uppskattar samsyn men du kanske bör undvika plagiat från andra skribenter?Jag skrev EXAKT detta hörrö. Höj dig

Jag (och många andra) har tidigare påpekat just detta under andra perioder där DIF har haft mycket skador. Att kalla sig för "skribent" när man deltar i ett vanligt forum säger väl mer om ens egna självbild också.

Vill du så gärna hävda att du är en skribent så föreslår jag att du faktiskt skaffar ett jobb där du på något sätt får ersättning för dina helt unika och fantastiska skriverier.
- DIF_Soldier
Ja, vad är det för nivå? Du använder ju exakt samma term som jag, I inlägget efter! Tips: om du vill få något att låta som din idé - vänta några sidor åtminstone... Var du killen som sneglade på bänkgrannen under nationella proven?Exile skrev: ↑2021-10-21 16:17:22Plagiat i ett diskussionsforum? Vad är det för en löjlig nivåDIF_Soldier skrev: ↑2021-10-21 16:09:27Haha, nog för att jag uppskattar samsyn men du kanske bör undvika plagiat från andra skribenter?Jag skrev EXAKT detta hörrö. Höj dig
![]()
Jag (och många andra) har tidigare påpekat just detta under andra perioder där DIF har haft mycket skador. Att kalla sig för "skribent" när man deltar i ett vanligt forum säger väl mer om ens egna självbild också.![]()
Rätt uppenbart att du surnade till när du faktiskt blev tillsagd. Men, jag tar det som en komplimang

Säg den glädje som varar
Jag tycker faktiskt att din reaktion var skitrolig, att man kan bygga ett sådant ego på ett anonymt forum dedikerat till ett hockeylag.DIF_Soldier skrev: ↑2021-10-21 16:22:37Ja, vad är det för nivå? Du använder ju exakt samma term som jag, I inlägget efter! Tips: om du vill få något att låta som din idé - vänta några sidor åtminstone... Var du killen som sneglade på bänkgrannen under nationella proven?Exile skrev: ↑2021-10-21 16:17:22Plagiat i ett diskussionsforum? Vad är det för en löjlig nivåDIF_Soldier skrev: ↑2021-10-21 16:09:27Haha, nog för att jag uppskattar samsyn men du kanske bör undvika plagiat från andra skribenter?Jag skrev EXAKT detta hörrö. Höj dig
![]()
Jag (och många andra) har tidigare påpekat just detta under andra perioder där DIF har haft mycket skador. Att kalla sig för "skribent" när man deltar i ett vanligt forum säger väl mer om ens egna självbild också.![]()
Rätt uppenbart att du surnade till när du faktiskt blev tillsagd. Men, jag tar det som en komplimang![]()

Fortsätt gärna!

-
- Säsongskort: Ja
- diftobbe89
Jag börjar faktiskt tro det är dåliga karaktärer och klent virke. Varför var aldrig Hank, Ahlén och liknande spelartyper skadade, med tanke på deras spelstil menar jag som väl borde ligga närmast till hands att gå sönder.Manijock skrev: ↑2021-10-21 15:35:16 Konstigt.... Videll som aldrig är skadad!!!! Konstigt, en gubbe på 36 som går sönder i DIF? Tur att vi skippade Dick som har en så trasig kropp....
Vad det än bero på så är det åt helvete.
Spela fult
Ett halvt allsvenskt lag möter ett SHL-lag.
1-6 eller nåt.
1-6 eller nåt.
- DIF_Soldier
Vem var Djurgårdaren som fick en smäll och hade underläppen hängande, kom till båset och bad om en sax?diftobbe89 skrev: ↑2021-10-21 16:58:31Jag börjar faktiskt tro det är dåliga karaktärer och klent virke. Varför var aldrig Hank, Ahlén och liknande spelartyper skadade, med tanke på deras spelstil menar jag som väl borde ligga närmast till hands att gå sönder.Manijock skrev: ↑2021-10-21 15:35:16 Konstigt.... Videll som aldrig är skadad!!!! Konstigt, en gubbe på 36 som går sönder i DIF? Tur att vi skippade Dick som har en så trasig kropp....
Han kanske ska föreläsa för spelarna
Säg den glädje som varar
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Det är förkylningstider, var & varannan jävel är ju sjuk så är i bästa fall nåt sånt med Strandberg & Videll. EDIT: aj då, såg nu. Skador.
Centersidan är förmodligen den svagaste centersidan jag sett med DIF på bra många år...
Centersidan är förmodligen den svagaste centersidan jag sett med DIF på bra många år...
- diftobbe89
André Mattsson kanske. Han var det gott gry i.DIF_Soldier skrev: ↑2021-10-21 17:09:34Vem var Djurgårdaren som fick en smäll och hade underläppen hängande, kom till båset och bad om en sax?diftobbe89 skrev: ↑2021-10-21 16:58:31Jag börjar faktiskt tro det är dåliga karaktärer och klent virke. Varför var aldrig Hank, Ahlén och liknande spelartyper skadade, med tanke på deras spelstil menar jag som väl borde ligga närmast till hands att gå sönder.Manijock skrev: ↑2021-10-21 15:35:16 Konstigt.... Videll som aldrig är skadad!!!! Konstigt, en gubbe på 36 som går sönder i DIF? Tur att vi skippade Dick som har en så trasig kropp....
Han kanske ska föreläsa för spelarna
Spela fult
-
Det kanske är bra att spara våra "bästa" inför kvalet i vår.diftobbe89 skrev: ↑2021-10-21 16:58:31Jag börjar faktiskt tro det är dåliga karaktärer och klent virke. Varför var aldrig Hank, Ahlén och liknande spelartyper skadade, med tanke på deras spelstil menar jag som väl borde ligga närmast till hands att gå sönder.Manijock skrev: ↑2021-10-21 15:35:16 Konstigt.... Videll som aldrig är skadad!!!! Konstigt, en gubbe på 36 som går sönder i DIF? Tur att vi skippade Dick som har en så trasig kropp....
Dom är robotar, på gott och ontdiftobbe89 skrev: ↑2021-10-21 16:58:31Jag börjar faktiskt tro det är dåliga karaktärer och klent virke. Varför var aldrig Hank, Ahlén och liknande spelartyper skadade, med tanke på deras spelstil menar jag som väl borde ligga närmast till hands att gå sönder.Manijock skrev: ↑2021-10-21 15:35:16 Konstigt.... Videll som aldrig är skadad!!!! Konstigt, en gubbe på 36 som går sönder i DIF? Tur att vi skippade Dick som har en så trasig kropp....
-
Bragd om vi tar poäng ikväll