När vi ändå håller på tycker jag det vore på sin plats att tacka nej till matcher på vardagar också. Det är bättre för husfriden.Praetori skrev: ↑2021-10-03 16:49:41Vi borde tacka nej till helgmatcher. Aldrig får man vara glad en Söndag.Harmageddon skrev: ↑2021-10-03 16:13:58 Nä, detta var en trist tillställning. Hände i stort sett ingenting i andra halvlek och höll nästan på att somna.
Ingen rolig helg
DIF Fotboll
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
- Lee Harvey Oswald
DIF Fotboll
-daniel- skrev: ↑2021-10-04 06:46:32När vi ändå håller på tycker jag det vore på sin plats att tacka nej till matcher på vardagar också. Det är bättre för husfriden.Praetori skrev: ↑2021-10-03 16:49:41Vi borde tacka nej till helgmatcher. Aldrig får man vara glad en Söndag.Harmageddon skrev: ↑2021-10-03 16:13:58 Nä, detta var en trist tillställning. Hände i stort sett ingenting i andra halvlek och höll nästan på att somna.
Ingen rolig helg

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
DIF Fotboll
-daniel- skrev: ↑2021-10-04 06:46:32När vi ändå håller på tycker jag det vore på sin plats att tacka nej till matcher på vardagar också. Det är bättre för husfriden.Praetori skrev: ↑2021-10-03 16:49:41Vi borde tacka nej till helgmatcher. Aldrig får man vara glad en Söndag.Harmageddon skrev: ↑2021-10-03 16:13:58 Nä, detta var en trist tillställning. Hände i stort sett ingenting i andra halvlek och höll nästan på att somna.
Ingen rolig helg

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
Haha....åh Tintin. Bästa någonsin, blir alldeles varm inombords.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF Fotboll
Det gör inte jag. Kvalitén på Svensk fotboll kontra Hockey.....
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF Fotboll
Det är inte därför jag kollar på sport eller går på DIF matcher. Men jag förstår vad du menar.
DIF Fotboll
Målvaktstavla deluxe. Vad sjutton lämnar han målet för??
Edit: nästan övertygad om målvaktsbyte nästa match.
Edit: nästan övertygad om målvaktsbyte nästa match.
DIF Fotboll
Försvarsspelet från hockeyn smittar av sig...
DIF Fotboll
Hade Elfsborg inte varit så kassa hade det stått 0-3 efter 25min... huga.
DIF Fotboll
Forwards som går bort sig och långsamma backar?

Går inte forwards/mittfält hemåt tillräckligt snabbt så hamnar ju backarna i knät. Det är åtminstone samma som i hockeyn.
DIF Fotboll
Helt obegripligt att man kan släppa dessa kontringar, inte en, inte två utan en massa j-a gånger. Precis som hockeylaget...
Plus spelare som får stå helt rena framför mål. Precis som hockeylaget...
DIF Fotboll
Holmberg din sopa. Bränner du ett sådant 200% läge så lär du inte få starta mer i år.
DIF Fotboll
Ja, man undrar ju om de överhuvudtaget haft en taktikgenomgång idag. Bedrövligt! Och Kalle kan vi skicka all världens väg, hans krut är dyngsurt!