Din Idol i D.I.F?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Kagen

Din Idol i D.I.F?

Inlägg av Kagen »

Det är därför vi besöker Globen. För att se juniorerna, stjärnorna, de talagfulla. De som offrar sig, de som satsar, de som vågar och de som vinner.

Omgång efter omgång följer vi dem, vi har våra favoriter, vi uppfylls av glädje när de presterar så där som bara de kan. Samtidigt känner vi oss besvikna när de lägger sig till med divalater och underpresterar.

Tur att D.I.F finns för hur skulle vi annars få möjlighet att se Idolstjärnorna i Globen och på exklusiva fester i Hovet? Tack att B.M.G verkligen ger något till D.I.F som verkligen betyder något så här i serielunkens tristess när utfallet av matcherna inte spelar så stor roll, några poäng hit eller dit, avsaknaden av en klassback som kan styra spelet bakifrån eller någon som kan hjälpa Bremberg att göra mål, - vad är väl namn som Markus Ragnarsson, Vladimir Orszagh och Josef Boumerdienne att få till D.I.F och Globen när man kan locka publiken med Agnes Carlsson, Sebastian Karlsson och Sibel Redzep?

D.I.F har ett unikt samarbete med B.M.G som verkligen lönar sig. Det manifesteras också med att själva D.I.F-loggan placerats i en CD-liknande form på förstasidan. B.M.G har ett stall av artister som uppenbarligen lockar en publik. Frågan är vilka som njuter mest av deras tjänster i Globen, D.I.F-klacken eller bortasupportrarna?
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

tyke :D
GOGO FIMPEN!
Användarvisningsbild
Sofia©

Idol

Inlägg av Sofia© »

Jag besöker Globen/Hovet av en enda anledning - att se Djurgården lira. Allt lull-lull före känns bara som något utdraget i väntan på att domaren ska släppa pucken. Introfilmen "Heroes" ger mig tårad blick och sedan är det WAR som gäller.

All marknadsföring är bra marknadsföring. Om idoljepparna kan ge oss några nyhetsrader så fine - inte mig emot.

Min idol i DIF? Laget! Skölden! Oss supportrar!

:wink:
fosforos
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av fosforos »

Ta bort Nationalsången istället.
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Ska det vara nationalsång så ska det var med Loa Falkman i DIF tröja!!!
:)
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Drutten

Inlägg av Drutten »

fosforos skrev:Ta bort Nationalsången istället.
NEJ! Varför? Den hör ju till hockeyn! Svenska nationalsången spelas på tok för sällan och det är tyvärr alldeles för många som inte ens kan en enda vers!
Ingen seger utan offer
Användarvisningsbild
Drutten

Inlägg av Drutten »

Min idol här på forumet är iallafall given! Sofia! Snyggare avatar får man leta efter...!:)
Ingen seger utan offer
Användarvisningsbild
Sofia©

:)

Inlägg av Sofia© »

Drutten skrev:Min idol här på forumet är iallafall given! Sofia! Snyggare avatar får man leta efter...!:)
Haha niger och bugar. Tack tack.

Du är nog min idol också.

Användarvisningsbild
Killer Kennholt
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Killer Kennholt »

ja vart fan har du hittat dom där brallerna??
Finns dom å köpa eller??
Användarvisningsbild
Sofia©

Inlägg av Sofia© »

Killer Kennholt skrev:ja vart fan har du hittat dom där brallerna??
Finns dom å köpa eller??
Patches and pins dear. :wink:

Min senaste Gucciväska har specialficka för 50/50-lotten samt den stiliga DIF-nyckeringen som väsksmycke. Helt enligt alla haute-couture-regler.
Kagen

Inlägg av Kagen »

Ha, Soff, så kan man ju sabba en redan fjollig tramsväska också.

Själv har jag fipplat till bandet på skotern så den skriver "hata Bo" när man kör långsamt över fin snö. Det var meningen att det skulle stå "hata Boden" men det fick inte plats, får bli på långbandaren istället.

Jorå, föffan, nog har jag en väska med. En lite moddad Bergans Vulcan. Har bland annat sytt på en extra hållare som precis rymmer 1 flaska jäger och fyra dosor general, klarar man sig ju med nöd på iaf en kväll.

Min idol i Dif får väl ändå vara den där som skriver matchrapporterna, jösses, - "DIF var som vanligt det bästigaste laget men föll oturligt pga otur eller missflyt med 1-8", Bagdad Bob hade varit imponerad, ja bara Janne Bengstsson på SVD kan överträffa i Difkramning där.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Användarvisningsbild
Sofia©

Inlägg av Sofia© »

Hahaha... Vilken matchrapport har du läst samt då även sett matchen live? Den då vi nollade er? Förstår att den sved.

Kagen

Inlägg av Kagen »

Den hade jag förträngt, för övrigt var det ju tydligt att vi förlorade på grund av otur, eller möjligen missflyt, eller för lite tur. Hursom var vi det bästigaste laget, det såg väl alla.. :oops:
/Friedrich Nietzsche
dmpbarn

Inlägg av dmpbarn »

Kagen skrev:Ha, Soff, så kan man ju sabba en redan fjollig tramsväska också.

Själv har jag fipplat till bandet på skotern så den skriver "hata Bo" när man kör långsamt över fin snö. Det var meningen att det skulle stå "hata Boden" men det fick inte plats, får bli på långbandaren istället.

Jorå, föffan, nog har jag en väska med. En lite moddad Bergans Vulcan. Har bland annat sytt på en extra hållare som precis rymmer 1 flaska jäger och fyra dosor general, klarar man sig ju med nöd på iaf en kväll.

Min idol i Dif får väl ändå vara den där som skriver matchrapporterna, jösses, - "DIF var som vanligt det bästigaste laget men föll oturligt pga otur eller missflyt med 1-8", Bagdad Bob hade varit imponerad, ja bara Janne Bengstsson på SVD kan överträffa i Difkramning där.
Hata Boden? ;( Hata inte mig. ;<<<<
Skriv svar