Finns absolut nada som talar för oss i denna match. Jo förresten det finns en helt avgörande sak; Undertecknad har spelat på seger för LHC vilket med största säkerhet betyder att vi vinner med typ 3-1 eller något liknande. Min tips blir därför 3-1 till oss även om det mest realistiska resultatet torde vara typ 6-1 eller något liknande till LHC.
Emil svelander skrev:Men man ska komma ihåg att detta DIF-lag studsar tillbaka när man som minst anar det.
Precis som jag tänker. lhc-spelarna har vunnit nårra matcher i rad nu och är säkert 100% säkra på seger. Dessutom kommer Djurgården med näst intill ordinarie lag och är riktigt hungriga efter ett par förluster. Dessutom har båda lagen senaste lhc-DIF matchen i minne.
Det går inte att boka ståplatsbiljetter via ticnet när LHC möter Djurgården pga det som hände sista matchen förra året. Det var LHCs eget fel att säkerehten var kass och att vissa idioter till Djurgårdare utnyttjade detta. Men det är iaf anledningen. Man får köpa dem på plats.
Hoppas på en bra insats idag där alla vill vara med och prestera. 3 poäng av 15 möjliga på de 5 senaste matcherna är inte så bra nu gäller det att vi kommer tillbaka helst redan ikväll.
Ser på lagupställningen att Christian Eklund saknas. Är han skadad eller är lagledningen så blinda att de tycker att Calle Gustafsson är en bättre hockeyspelare? Jag förstår inte satsningen på Calle över huvudtaget. Visst han kämpar och sliter, men han har varken kunnande eller styrka för att få ut någonting av det.
DIFference skrev:
rikkard: Tur att du och vissa andra IDIOTER är så optimistiska. Inga äkta Djurgårdare inte.
Ursäkta, men måste man tro att sitt lag kommer ta SM-guld för att vara som du uttryckte det "äkta" Djurgårdare. Även fast det faktiskt är orealistiskt och väldigt naivt. Jag tror också på förlust ikväll och jag tillåter inte att man kallar mig för oäkta Djurgårdssupporter för det. Visst, det är kul att folk är positiva och jag respekterar det fullt ut. Bara för att jag inte tycker likadant så går jag inte ut på forumet och skriver att du inte är äkta Djurgårdare och en IDIOT för det.