DavidSvenne skrev: ↑2021-10-14 18:45:20
Jag trodde verkligen på Barry inför säsongen
Jag med, och gör det någonstans fortfarande. Fan… men det är väl bara att inse att det här inte fungerar. Tycker ändå att vi har ett rätt bra lag på pappret med, även fastän backsidan hade kunnat behöva något intressant till..
Är väl egentligen bara powerplay som har sett bra ut jämfört med tidigare år
DavidSvenne skrev: ↑2021-10-14 18:45:20
Jag trodde verkligen på Barry inför säsongen
Jag med, och gör det någonstans fortfarande. Fan… men det är väl bara att inse att det här inte fungerar. Tycker ändå att vi har ett rätt bra lag på pappret med, även fastän backsidan hade kunnat behöva något intressant till..
Är väl egentligen bara powerplay som har sett bra ut jämfört med tidigare år
Vi har kommit helt fel in i den här säsongen, laget på pappret är inte så här usla( även om det ser ut så)
kaminor skrev: ↑2021-10-14 18:31:49
Ja, maken till uselhet är svårt att föreställa sig. Lär inte vara många med tio fingrar kvar på Hovet när period två börjar.
Hahaha... Underbart Tack för ett gott skratt i detta jävla mörker!
[/quote
RomOchCola skrev: ↑2021-10-14 18:25:11
ärligt talat glad att jag inte köpte säsongskort, stackars er som lurades på att köpa nästa år med
Tur att inte alla resonerar så för då hade vi haft noll publik när vi åkte ner i Allsvenskan.
Skillnaden är att ALLA förutom några naiva stackare såg vart det barkade när backförvärven presenterades. Lägg till en fossil som coach så trodde åtminstone jag att det var en ny säsong av dolda kameran. Jocke gör antingen detta medvetet eller så är han bara så snuskigt jävla dålig på sitt yrke.
Kan återkomma till Hovet i HA. Absolut! Så länge inte Jocke är kvar. Kommer inte sätta min fot där förrän han är borta. Barry kan följa med. Sen städar vi upp och gör något fint "tillsammans" igen.
Alla har snackat om Jockes "smarta" sida. Han gamblar aldrig med vår ekonomi. Att han sen spelar rysk roulette med vår sportsliga existens, det är tydligen mindre viktigt.
Jag har gnällt över att den här backsidan måste förstärkas. Skit i forwards, backar backar backar! Får till svar av mb81: Men vi har ju så många backar.... EXJÄVLASAKT! Vi har 4-5 sopiga jävlar som inte kan räkna till 5 i egen zon som Jocke plockat in i Sverige högstaliga.... Vi kan ha 700 servitörer anställda på en restaurang, men det finns ingen mat att servera om det saknas kockar.
Det hjälper ju inte vilka backar vi har med denna uppbyggnad på säsongen. Högga, Arnesson, Tom, Bengtsson. Alla är en bra bit över medel med SHL-mått sett över deras karriärer men likväl...
Jag misstänker att vi skulle kunna plockat in Hedman och EK65 och änså fått dem att se ut som skit.
Nej vi spelar inte som ett lag. Det var väntat med tanke på strulet från i våras, att Robban försvann efter att vi dessutom spelat som dasslock hela våren. Att vi bytte hela tränarstaben och många spelare gör ju att vi börjar om från ruta 1.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
#10 skrev: ↑2021-10-14 15:25:41
Har köpt en ny stock Ettan lös idag, kan betyda att vändningen är kommen
Vill inte få skit, men frugan hade glömt köpa stocken när hon åkte hem…
Nåt skit är det med snuset. ALL General var slut när jag handlade vid 18 så det blev nåt Småländskt brukssnus istället. Och jag hade inte bra vibbar sedan innan.....
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.