[quote="andersson013"]Tja, ny på sidan denna dag och slänger upp min första tråd direkt.
Tänkte, kommer det bli någon bra uppslutning till Lhc - Dif den 20/12? Jag bor inte i stockholm utan i stankhålan Linköping jag tänkte dra med mig ett par st kompisar till ståplats, då till min fråga, kör järnkaminerna någon buss ner till linköping med suportrar? och tänker ni sattsa på den borta matchen? Själv hoppas jag på en stor klack som sjunger ut WL...
Det kommer att bli buss till Linköping, ja. Hur många det blir dom åker återstår att se, men jag kan tänka mig att det blir många som åker snett i och med speldag.
Jag kollade precis på ticnet och dem är slut. Men det finns biljetter till LHC-klacken för den som vill ha. Tänkte mest på dig som håller på två lag. (kommer inte ihåg ditt nick)
xsy skrev:Men klack biljetterna går väl bara köpa nere i cc? Så var det förra gången iaf
Så ska det tydligen vara denna gång också och enbart därför att "stockholmarna skulle annars köpa alla biljeter och vi skulle bli utsjungna av dom" enligt en lhc angängare till kompis. Snackas även om att alla förköpsbiljetter är slut inför matchen. Självklart släpps det några på kvällen, innan matchen.
Hoppas på bot och bättring imorgon kväll. Det syntes att Ölve varit borta, eftersom han inte syntes. Men man såg att han försökte och att han var sugen på att lira hockey.
Imorgon behöver vi en ledare på isen som visar vägen om vi ska plocka pinnar i lkpg.
Jo vi får hoppas någon tar tag i det. Djurgårn måste verkligen vinna, livet blir så jobbigt att leva här när man är djurgårdare och det går bra för lhc (bor i linköping)....
andersson013 skrev:Jo vi får hoppas någon tar tag i det. Djurgårn måste verkligen vinna, livet blir så jobbigt att leva här när man är djurgårdare och det går bra för lhc (bor i linköping)....
Vet precis vad du pratar om, bor också i Lkpg...
Vänner, bekanta, arbetskamrater och till och med min egen bror hejar på LHC.
Nu vill jag se en repris av det som skedde senast våra hjältar kriga till sig 3p i chokladboden.
Inte bara för att livet blir outhärdligt här ett tag men därför att vi är DIF, lite finare... lite bättre!