Härligt, det ser jag fram emot. Tomte.
SHL 21/22: Djurgårdens IF - Frölunda HC 9/10
Vill du gladr*nka till ännu en undergång ät det din sak. Men Sveriges bästa publik är inte värd Jockes Transatlantexperiment med sin gamla PRO-polare och hans bedrövliga polare från andra sidan pölen. Jävla lekstuga med Sveriges finaste förening!
Bojkotta så länge packet är kvar. Likheten med Hv ifjol är fan slående.
Runkar inte när jag är på en hockeymatchManijock skrev: ↑2021-10-09 16:27:55Vill du gladr*nka till ännu en undergång ät det din sak. Men Sveriges bästa publik är inte värd Jockes Transatlantexperiment med sin gamla PRO-polare och hans bedrövliga polare från andra sidan pölen. Jävla lekstuga med Sveriges finaste förening!
Bojkotta så länge packet är kvar. Likheten med Hv ifjol är fan slående.
-
- Lee Harvey Oswald
Såja JockManiac, nu tar vi och lugnar ner oss några milligram.
Du kan inte bränna av allt krut redan i omgång 8, kom igen, kämpa

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Självklart, jag är alltid där din jävla tomte.
Kicka allt och alla som inte har 08-anknytning, se hur jävla bra det blir. Lycka till! Tomte.
Snart 20% av matcherna spelade. Jag tänker att vi måste få ordning på saker och ting inom två, tre matcher. Efter det blir resten av säsongen ohyggligt oviss.diftobbe89 skrev: ↑2021-10-09 16:25:25 Ett stort steg i rätt riktning. Men det går fort i tabellen i ett 3p-system, men samtidigt är det ruggigt tidigt på säsongen.
Bra idag? Vissa offensiva insatser var riktigt bra. Kvitteringen t ex. Men det räcker inte till. Vi måste höja lägstanivån och skapa trygghet i laget.
Summering efter 7 spelade: 5 poäng. En 3p och en 2p. 5 0p.
Om tre omgångar kommer analysen. Den som visar med tydlighet på vilken sida av mitten vi kommer befinna oss på när 52 omgångar är spelade.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Snacka om tonårsfylla1 på hanLee Harvey Oswald skrev: ↑2021-10-09 16:32:59Såja JockManiac, nu tar vi och lugnar ner oss några milligram.
Du kan inte bränna av allt krut redan i omgång 8, kom igen, kämpa![]()
- Lee Harvey Oswald
nej då, ingen fylla där inte, bara bottenlös besvikelse#10 skrev: ↑2021-10-09 16:34:06Snacka om tonårsfylla1 på hanLee Harvey Oswald skrev: ↑2021-10-09 16:32:59Såja JockManiac, nu tar vi och lugnar ner oss några milligram.
Du kan inte bränna av allt krut redan i omgång 8, kom igen, kämpa![]()
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Med den rejält tunna backsida vi hade på förhand och dessutom tappa Högström på det så är jag imponerad över att vi ens klarar av att stå upp så bra som vi gör ikväll mot det bästa laget i Sverige just nu.
Forwards blir jag dock inte klok på. Carey, Sörensen och Strandberg är bedrövliga. Sörensen åker mest runt och gnäller och bidrar med absolut noll. Jäkligt tråkigt att se.
Forwards blir jag dock inte klok på. Carey, Sörensen och Strandberg är bedrövliga. Sörensen åker mest runt och gnäller och bidrar med absolut noll. Jäkligt tråkigt att se.
Håll er nivå och ska ni nödvändigtvis tjafsa så gör det då på Tinder. 
Jag städar om en stund.

Jag städar om en stund.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hursomhelst Barry och Jocke måste avgå/sparkas - NU!
Hej å hoo, skepp å hoj….vad fan väntade ni er ikvälll? Glad om vi klarar oss från tvåsiffrigt mm läste man här innan, sen gör vi överlägset bästa insatsen och pressar en motståndare med mer muskler på isen och ekonomiskt, ett jävla steg i rhett riktning!
Strandberg gjorde sin bästa matchDjurgårn skrev: ↑2021-10-09 16:35:28 Med den rejält tunna backsida vi hade på förhand och dessutom tappa Högström på det så är jag imponerad över att vi ens klarar av att stå upp så bra som vi gör ikväll mot det bästa laget i Sverige just nu.