Djurgårdens IF - Södertälje SK, 18/12 2007
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Emil Svelander
Laget ser just nu riktigt starkt ut och får vi bara igång maskineriet tidigt imorgon, så kan det bära till en komfortabel vinst.Oulf skrev:Ska bli oerhört kul att se Ölvestad och Ronnie spela igen. Frågan är bara hur femmorna ska formeras nu
Jag vill att man formerar femmorna på följande sätt:
1. Ossi-Thomas
Linkan-Bäcker-Danielsson
2. Edvin-Timmy
Dick-Otto-Anger
3. Jiri-Ronnie
Ryno-Fimpen-Bengan
4. Printz-Eklund
Calle-Ante-Jimmie
Ser som sagt fruktansvärt bra ut. Den nuvarande backsidan håller hög klass i es.
-
- Säsongskort: Ja
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Håller med dig delvis Emil, men ser helst det här laget imorgon:
Linkan-Bäcker-Danielsson
Ossi-Thomas
Dick-Otto-Anger
Timmy-Printz
Ryno-Ante-Jimmie
Ronnie-Jiri
Calle-Fimpen-Bengan
Frylén-Ericson
Tycker Printz visade varför han värvades under matcherna före uppehållet. Vill se mycket av Ronnie-Jiri, men tror inte att man låter Ronnie få alltför mycket speltid imorgon.
Linkan-Bäcker-Danielsson
Ossi-Thomas
Dick-Otto-Anger
Timmy-Printz
Ryno-Ante-Jimmie
Ronnie-Jiri
Calle-Fimpen-Bengan
Frylén-Ericson
Tycker Printz visade varför han värvades under matcherna före uppehållet. Vill se mycket av Ronnie-Jiri, men tror inte att man låter Ronnie få alltför mycket speltid imorgon.
- Lee Harvey Oswald
Intressant tanke...Rocker skrev:Jag tror det är strunt samma vilket lag vi ställer upp, kom ihåg att vi vann över FBK i förlängning med våra vikitgaste spelare borta. Det som däremot kommer avgöra är att Enroth inte står för SSK, Bjurling kommer inte klara trycket att möta DIF. Klar seger för Djurgården i morgon...
Men jag kan lova dig att får Björn Bjudning välja ut 1 match av det han får stå säsongen 07/08 som han ska hålla nollan i, då blir den mot DIF.
Får han en bra start så kan SSK ställa till det ordentligt för ett "hemma-impotent" DIF.
Hittills varje gång DIF gjort en kanonbra bortamatch har man följt upp det med en högst medioker hemmamatch
Hoppas & tror ändå längst där inne i DIFsjälenpå en 3-1 vinst.
Det stod i nyhetbrevet som DIF hockey skickade ut idag. Över 5500 biljetter såldamelker skrev:Låter skitbra att så mkt folk är tillbaka! Och publiksiffran som några nämner att det redan är så mkt biljetter sålda, men var får ni den faktan om biljettersålda, funderar jag på bara
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
-
Eklund är dock inte med. Förövrigt så vinner vi ;Emil svelander skrev:Laget ser just nu riktigt starkt ut och får vi bara igång maskineriet tidigt imorgon, så kan det bära till en komfortabel vinst.Oulf skrev:Ska bli oerhört kul att se Ölvestad och Ronnie spela igen. Frågan är bara hur femmorna ska formeras nu
Jag vill att man formerar femmorna på följande sätt:
1. Ossi-Thomas
Linkan-Bäcker-Danielsson
2. Edvin-Timmy
Dick-Otto-Anger
3. Jiri-Ronnie
Ryno-Fimpen-Bengan
4. Printz-Eklund
Calle-Ante-Jimmie
Ser som sagt fruktansvärt bra ut. Den nuvarande backsidan håller hög klass i es.
1 - 0 Bengan
1 - 1 ?
2 - 1 Fimpen
3 - 1 Jiri
4 - 1 Danielsson
4 - 2 ?
Jaha, hehe hade glömt att checka mailen!Oulf skrev:Det stod i nyhetbrevet som DIF hockey skickade ut idag. Över 5500 biljetter såldamelker skrev:Låter skitbra att så mkt folk är tillbaka! Och publiksiffran som några nämner att det redan är så mkt biljetter sålda, men var får ni den faktan om biljettersålda, funderar jag på bara