SHL 21/22: Växjö Lakers - Djurgårdens IF 2/10
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja Ekberg kommer individuellt kosta oss fler förluster än denna. Han håller inte.
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
På tal om nåt helt annat. Lakers lakejer, vad är det för jävla tröttmössa som kommit på det skämtet. Herregud!
-
Avgå Jocke - hur fan är det möjligt att värva in sånt skräp på backen
In med Urbom, han har inget kontrakt och är även otränad bättre än vissa (onämnda) backar vi har just nu.
It's the hope that kills you.
Har inte mycket att säga om detta. Synd för övriga grabbar i laget när Bjerselius och Ekberg ger bort matchen. Urdåliga beslut utav båda två som leder till förlust.
- DIF_Soldier
Ojoj, det här är inte bra för det mentala. Jag förutspådde tidigt att en sån här satsning behöver en bra start för att det inte ska gå helt åt helvete. Men jag har haft degraderingsåret-vibbar sedan sillyn och jag är nu riktigt, riktigt orolig.
Säg den glädje som varar
- Daniel942
Vi behöver inte värva oss ur detta, vi behöver bara ta bort dom felande länkarna i laget.
DIF!
Såg inte matchen men väntat resultat och antar att det ser precis lika uselt ut.
Massiva kval-flaggor kring det här laget.
Massiva kval-flaggor kring det här laget.
-
Kan bara hålla med, gillade många utav värvningarna och var försiktigt positiv då förändring var oundvikligt men att det skulle bli såhär många bottennapp bland dom nya samt strategiska haverier trodde jag inte. Tror tyvär inte att vi har massor att ta av i skattkistan heller ifall man ska in med nya spelare.DIF_Soldier skrev: ↑2021-10-02 16:41:43 Ojoj, det här är inte bra för det mentala. Jag förutspådde tidigt att en sån här satsning behöver en bra start för att det inte ska gå helt åt helvete. Men jag har haft degraderingsåret-vibbar sedan sillyn och jag är nu riktigt, riktigt orolig.
-
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Pontus Johansson är ju roligaste som hänt backsidan sedan Högström kom till klubben.
Satan så bra han kommer bli.
Annars då?
Ännu en förlust.
Väntad förlust.
Ännu fler förluster kommande matcher.
Hade vi inte haft målvakter som spelar på toppen av sin förmåga hade vi skämt ut oss fullständigt resultatmässigt.
Har vi någonsin varit sämre?
Satan så bra han kommer bli.
Annars då?
Ännu en förlust.
Väntad förlust.
Ännu fler förluster kommande matcher.
Hade vi inte haft målvakter som spelar på toppen av sin förmåga hade vi skämt ut oss fullständigt resultatmässigt.
Har vi någonsin varit sämre?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Riktigt jobbigt! Ändå bättre än i torsdags. OM Holland funkar som en förstacenter + Gragnani så kan det nog ordna sig tillslut. Sedan borde vi låna ut Ekberg och Ingman till Tälje el dyl. Det är för mycket missar nu!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Av dom elva säsonger jag haft säsongskort har det nog inte varit sämre iallafall spelmässigt. Inte ens då vi åkte ur.
Avskaffa tre mot tre.
- Doyle
Det enda man kan bidra med nu är att gå på matcherna så det finns ekonomi o förstärka försvaret. Grag i all ära men det räcker inte. Vi behöver en superklassback till. Hur länge vågar vi vänta..Snart går loosertåget 
Vill oxå höra Jockes analys av läget och hur planen nu formeras efter det klappusla haveriet

Vill oxå höra Jockes analys av läget och hur planen nu formeras efter det klappusla haveriet
Senast redigerad av Doyle den 2021-10-02 17:13:22, redigerad totalt 3 gång.