Igen
SHL 21/22: Malmö - Djurgårdens IF 23/9
När Sörensen spelade här senast kunde han ta tag i pucken i egen zon och vara helt ostoppbar… nog för att han blivit tyngre och byggt muskler. Men fan. Använd skridskoåkningen, ta fart. I sämsta fall åker dom för tripping…
Underkänt. Väntat men Underkänt.
Men Malmö imponerar det måste man ge dem.
Men Malmö imponerar det måste man ge dem.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Smickrande siffror, vi var aldrig med i matchen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hur i hela helvete, kan de släppa överfallet av Sören i slutsekunderna??? Jag har sagt det förut (och lär väl säga det igen) Domarna är fördjävligt skitusla!
It's the hope that kills you.
Det gjorde de ju. De tog ju en visning på Sören där.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Mjo men han har ju inte spelat eller knappt tränat nåt. Lite som när Thoresen anslöt, han var verkligen rikskass deluxe i inledningen. Ge det lite tid.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Fegt av randigt att inte plocka en 2:a på gröthalsarnas målis när han flyttar målbur på flit.
Men hur som helst håller det inte att spela som skit i hela matchen utom typ i 5 min.
Men hur som helst håller det inte att spela som skit i hela matchen utom typ i 5 min.
Hm... Inte riktigt så jag menade, men...

It's the hope that kills you.
-
Bedrövlig insats, skönt med litet uppehåll igen. Är så dåligt spel ibland så jag vet inte var man ska börja skruva....
- Lee Harvey Oswald
Jag vet inte, jag tror många lag kommer "imponera" mot oss, så länge vi inte vet vad vi pysslar med.
Detta håller inte på Elitnivå
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Sörensens insats är under all kritik. Otroligt dålig arbetsinsats, dräller med pucken och fokuserar på fel saker.
Videll vaknar alldeles försent.
Videll vaknar alldeles försent.
Malmö gjorde en kanonmatch, det kan man inte förneka. Sen var vi inte bra alls i 50-55min men det förtar inte Malmös insats.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2021-09-23 20:20:51Jag vet inte, jag tror många lag kommer "imponera" mot oss, så länge vi inte vet vad vi pysslar med.
Detta håller inte på Elitnivå