Vet inte om en forward längre är prio iofs.

Brynäs bröt med Bulan! Kom igen nu Jocke!Jim Morrison skrev: ↑2021-09-17 07:47:56 Tycker det är rätt uppenbart att vi saknar en drivande center. Lorito gör sig nog bättre som vinge, tycker att han har sett lite för vek ut för att spela C. Så, in med en center som driver spelet och ut med Lorito på kanten där han får konkurrera med Cederqvist när/om William kommer tillbaka.
Vi behöver en drivande offensiv back också men där har vi MAG på ingång så är inte orolig.
Om han fortsätter spela så kan man ju misstänka att något Ryskt KHL-lag är mer "mottagligt". Oavsett om det som skrevs och påstods var falskt eller sant så är han nog rätt bränd i hockeysverige.
MB om du skämtar i text får du nog sätta nån smiley eller nått efteråt annars kan det lätt misstolkas;)
Ja. Möjligen om han avslutar i Västerås kanske? På ett tryout el dylikt för att se så cirkusen Inte drar igång igen
Inget belägg för detta, men nåt säger mig att han fortfarande spelat här om det inte upptäckts varningsflaggor under sin första säsong hos oss
DIF_Soldier skrev: ↑2021-09-17 15:59:20Inget belägg för detta, men nåt säger mig att han fortfarande spelat här om det inte upptäckts varningsflaggor under sin första säsong hos oss
Tror vi får försöka överleva som ett övre bottengäng. Sedan bygga vidare kommande säsong, precis som Sanny och Höken är inne på.Hepsnastian skrev: ↑2021-09-17 06:40:06 Timashov har förlängt med Islanders enligt EP.
Vet inte om en forward längre är prio iofs.![]()
"Trust in The Plan!" "In Barry We Trust".BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-09-17 20:50:50Tror vi får försöka överleva som ett övre bottengäng. Sedan bygga vidare kommande säsong, precis som Sanny och Höken är inne på.Hepsnastian skrev: ↑2021-09-17 06:40:06 Timashov har förlängt med Islanders enligt EP.
Vet inte om en forward längre är prio iofs.![]()
Vi är fruktansvärt gråa och trista.
Jag hoppas amerikanerna är superjetlaggade, annars är vi illa ute. Eller rättare sagt, hur tänkte Jocke här?
Ut i play-inn. Check.
Superlag nästa sässe?
Två lag av Brynäs, Oik, Timrå, LHC, borde vara efter oss. Leksands start får gärna fortsätta, riktigt överhypat lag.
Nog fan borde vi klara kontrakt va?