Manijock skrev: ↑2021-09-03 19:06:58
Jamen nog är det klasskillnad naturligtvis. Mantas är ren och skär klass. Gav oss chansen, men med en mänsklig keeper så blir det minst 4-1.
Jocke har mycket att stå i.
Tycker du verkligen att det var klasskillnad? Det tycker inte jag. Det känns som att Barrys gubbar bara kommer växa vart det lider. FBK mfl får nog passa sig.
Håller med det jag såg (internet strul) nu är jag osäker på om FBK saknade några, men det vi visade upp tycker jag bådar gott för framtiden, vi bör ju få in någon några i topp 2 sen kommer det in förstärkning på back sidan, lite lyxigt att ha Videll i 3-dje kan jag tycka, tror han kommer bli grymt viktig i vinter, sen även intressant med några av våra nya som jag tror kommer växa med tiden.
Detta är en säsong som jag går in i med positiva tankar + att vi förhoppningsvis kan få in bra med publik som har haft ett helt år på sig att spara på sina röster
Manijock skrev: ↑2021-09-03 19:06:58
Jamen nog är det klasskillnad naturligtvis. Mantas är ren och skär klass. Gav oss chansen, men med en mänsklig keeper så blir det minst 4-1.
Jocke har mycket att stå i.
Tycker du verkligen att det var klasskillnad? Det tycker inte jag. Det känns som att Barrys gubbar bara kommer växa vart det lider. FBK mfl får nog passa sig.
Njaaa du får gärna spara detta inlägg om du tycker det är kul, men Färjestad är i en annan del av svensk hockey. Vi tävlar inte om samma saker. Har man ett sånt lag är semifinal ett fiasko. Man kan dock inte hamna lägre. Så stor skillnad är det mellan toppen och botten.
Mantas visar dock återigen att han kan fixa poäng på egen hand. Vi ska och kommer få ställa in oss på att jaga åttondel. Förhoppningsvis med ett nytt säkrat kontrakt I hyfsat god tid. Laget är förvisso långt ifrån klart, men bara den turbulensen vi försatt oss i såhär nära säsongsstart är trolig evidens för en ytterligare svag säsong. Färjestad är motsatsen som har ett enormt slagkraftigt lag färdigt i god tid som bara kommer bli bättre och bättre.
Bästa träningsmatchen för säsongen helt klart och det mot "guldfavoriterna" och med tanke på att vi saknade Tom och Marc på backsidan och dessutom ska ha in 2 forwards(hoppas innerligen på Sören) + Carey borta i går så tycker jag att det ser bra ut. Med tanke på att det varit en del skador osv men det finns också vissa som visat framfötterna av de yngre så som P.Johansson och Hedström bakåt och Öhgren i går så är jag inte orolig dessutom så kommer Mantas in och imponerar direkt i sin fösta match för säsongen. Tycker allt att de flesta av våra nyförvärv ser spännande och det kommer att bli bättre och bättre det tar ett tag att spela in sig i ett nytt lag med nya tränare osv så jag säger att vi kommer att spela slutspel till våren