Starkt jobbat! Jag missade matchen, kan någon upplysa mig hur Fredrik Ericsson klarade forwardrollen? Jag vet att han har ett hyfsat spelsinne och relativt rörlig så det kan ju inte ha varit katastrof i alla fall, eller?
Jag huuuuur glad som helst men ändå lite besviken för at vi inte höll i när det var drygt 1 minut kvar. men 2 poäng mot fbk med 7 spelare borta är grymt bra. VI ÄLSKAR ER !
Rocker skrev:Starkt jobbat! Jag missade matchen, kan någon upplysa mig hur Fredrik Ericsson klarade forwardrollen? Jag vet att han har ett hyfsat spelsinne och relativt rörlig så det kan ju inte ha varit katastrof i alla fall, eller?
Ericsson överraskade positivt och hade en del fina aktioner ute i hörnen. Hade även någon farlig pasning.
Pinnen skrev:Vadå.. Va det irriterad stämning eller ?
Kan väl säga att det blev lite kaos efter 2-0 och fbk-klacken slängde in en "rökelse" i DIF-klacken. Då blev det lite hets och kravallpolisen kom in. Den som hetsade mest i fbk-klacken var väl lillkillen som nästan stod på räcket längst från DIF-klacken och inte vågade komma närmare
Det fortsatte även sen med sittplatspubliken som hetsade Djurgårds-klacken. Vakter var inne flera gånger och plockade ut fbk-are, den skönaste var dock den sista då 3 tuffa sittplatsare leddes ut till DIF-klackens sång : Ska ni gå hem nu?.
Underbar resa överlag, var riktigt bra drag i Karlstad!