Länken som du hänvisar till är inte direkt ny, jag menar sådana uttalande kan även jag göra.. Eller varför inte Thåström NÄR han uppträdde på scen olch byttet ut sin text från ; "jag är en äkta gaphals, jag skriker jävligt högt". Till; "jag är en äkta Djurgårdare, jag skriker jävligt högt".
Visst är det skillnad, Thåström är en stjärna.....
Såsom Caveman ovanför mig påpekar så är inte din länk speciellt ny. Den har funnits ute väldigt länge... om du lyssnar så hör du vilken match det är. Aja....
Freddeman skrev:Såsom Caveman ovanför mig påpekar så är inte din länk speciellt ny. Den har funnits ute väldigt länge... om du lyssnar så hör du vilken match det är. Aja....
Freddeman skrev:Såsom Caveman ovanför mig påpekar så är inte din länk speciellt ny. Den har funnits ute väldigt länge... om du lyssnar så hör du vilken match det är. Aja....
DIF mot 3 fräscha poäng ikväll!
vafan spelar det för roll om den är ny ?
Precis! Värd att lyssna på igen när han snackar om domaren,, vilka kommentarer...
Hmm.. just nu sitter han och tramsar i idol och säger att det är roligare än Djurgår'n. Förbannad det blir man fan, tror du ett sånt uttalande ökar publiktrycket eller?
odburt skrev:Hmm.. just nu sitter han och tramsar i idol och säger att det är roligare än Djurgår'n. Förbannad det blir man fan, tror du ett sånt uttalande ökar publiktrycket eller?
Fast det lät vääldigt tveksamt när han sa det. Men vem i helsike bryr sig om att han håller på DIF i hockey? Lär ju knappast påverka publiktrycket. Någon som ser upp till honom?
Dessutom att jämföra att se DIF spela med 5000 på läktaren jämfört med schysst sång och 13000 på läktaren är väldigt generöst av en offentlig person.