#30. Mattias Andersson

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
DIF-Hockey

#30. Mattias Andersson

Inlägg av DIF-Hockey »

Måste bara säga att jag är grymt imponerad av denna kille! Får debutera i en svår bortamatch mot HV (Var på plats) Killen gör en strålande inasts. Sen i måndags får han stå i ännu en svår bortmatch mot FBK och gör det strålande. och sen igår kommer han in och håller nollan i 38 min.. Han är ju inte dålig.. Spelar från start imorgon?
Martin83

Inlägg av Martin83 »

han verkar väldigt stabil faktistk..men jag tycker Lassila är en mkt bra målvakt oxå..brukar oftast hålla ner siffrorna enligt mej
Användarvisningsbild
Elias

Inlägg av Elias »

Jag tror inte det här är det sista vi har sett av Mattias. Nu vet DIF att han håller klassen så det skulle inte förvåna mig om man satsar på honom som första alternativet tills nästa säsong.
Användarvisningsbild
Örebroarn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Örebroarn »

jag tycker att Mattias håller bra elitserieklass och mycket väl kan peta Lassila i framtiden
Användarvisningsbild
Sofia©

Mattias

Inlägg av Sofia© »

Har inte sett honom vakta vårt mål ännu så jag väntar med att skicka slängkyssar. Men visst har han gjort en strålande debut. Känns riktigt bra att ha två stabila målisar. :P
DIF-Hockey

Inlägg av DIF-Hockey »

Tror Lassila Står idag med.. Men hoppas verkligen på Andersson. Lassila har sett lite slapp ut dom senaste matcherna tyvärr..
Skriv svar