Fyra Djurgårdsdebutanter i Channel One Cup
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Riktigt kul att så många kom med. Det ger säkerligen ytterligare självförtroende. Fatta vilken lycka för dem att få dra på sig landslagsdressen. Jag lovar att spelarna är riktigt taggade inför detta.
Lycka till och kör hårt!!
Ni som misstycker:
Skulle inte FBK, Linköping, HV mfl känna till våra spelare innan detta?
Ska vi ha dem för oss själva och "gömma" dem i Elitserien?
Och vad kan vara bättre reklam för en klubb än att visa att man fostrar unga spelare till landslagsmän?
Lycka till och kör hårt!!
Ni som misstycker:
Skulle inte FBK, Linköping, HV mfl känna till våra spelare innan detta?
Ska vi ha dem för oss själva och "gömma" dem i Elitserien?
Och vad kan vara bättre reklam för en klubb än att visa att man fostrar unga spelare till landslagsmän?
Senast redigerad av BOMBOM BOUCHARD den 2007-12-05 09:14:11, redigerad totalt 1 gånger.
-
skandal!
*Knirre skrev:Helt jävla otroligt. Som om inte "Säcken" lyckats förstöra laget tillräckligt bra ensam.. nu ska B-Å ge sig på oss också.
Roligt förresten att AE kom med, då "Säcken" matchar honom som om han vore bland de absolut sämsta i laget.
Att se en djurgårdare skriva såhär rakt ut på forumet är ju bevis på att han inte är riktig djurgårdare naturligtvis gör Säcken så gott han kan mer kan han inte göra och han har itne förstört djurgården någonting kolla i tabellen, på pappret sägs det att vi ska få kvala neråt enligt många "experter".
och det är abra nyttigt för dom att få rutin och jag tror tien att dom försvinner till någon annan elitserieklubb det skulle isåfall vara en annan liga men det är helt förståligt!
ska passa på att beröma BOMBOM BOUCHARD för hans inlägg ovan mitt mycket bra skrivet!
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
Om Ante lär sig teka bättre så kan han bli en spelare DIF kan bygga på de kommande tio åren. För att bli förstecenter behöver han också utveckla sin förmåga att sätta pucken i nät.robin_dif skrev:Riktgit kul och oväntat att Ante fick åka med !
gillar han skarpt även om han inte får allt för mkt spel tid!
Mer spel tid för Andreas å han kan bli riktigt duktig Center
-
tror inte det!
Östgöten skrev:Om Ante lär sig teka bättre så kan han bli en spelare DIF kan bygga på de kommande tio åren. För att bli förstecenter behöver han också utveckla sin förmåga att sätta pucken i nät.robin_dif skrev:Riktgit kul och oväntat att Ante fick åka med !
Ante komer säkert bli stor men han kommer ju knappast vara kvar i DIF 10 år i sträck från och med nu det kan jag ju nästa lova
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
Personligen ser jag Ante som Falkens naturlige arvtagare. Bra i defensiven fast tillskillnad från Falken har han lväl lite större kropp har jag fått för mig. Skall han till NHL måste han bli bättre offensivt och frågan är om han kommer ta de kliven som krävs. Jag tvivlar lite på detta, men ser detta samtidigt som något positivt för jag misstänker att Ante kan vara en center som likt Falken kan komma spela många säsonger för oss....Rocker skrev:Hittills denna säsong har han nästan dubblat sin istid per match jämfört med förra säsong.robin_dif skrev:Riktgit kul och oväntat att Ante fick åka med !
Kan inte göra annat än att hålla med. Tycker han har vädigt bra defensiva egenskaper för sin ålder. Det är inte många 19-åringar i elitserien som får mest tid i boxplay... Tror dessutom att Engqvist har potential att utveckla fler kvalitéer än de Falken har. Tror och hoppas att Engqavist stannar i många säsonger.Kall-El skrev:Personligen ser jag Ante som Falkens naturlige arvtagare. Bra i defensiven fast tillskillnad från Falken har han lväl lite större kropp har jag fått för mig. Skall han till NHL måste han bli bättre offensivt och frågan är om han kommer ta de kliven som krävs. Jag tvivlar lite på detta, men ser detta samtidigt som något positivt för jag misstänker att Ante kan vara en center som likt Falken kan komma spela många säsonger för oss....Rocker skrev:Hittills denna säsong har han nästan dubblat sin istid per match jämfört med förra säsong.robin_dif skrev:Riktgit kul och oväntat att Ante fick åka med !