I all klantighet har det blivit än mer exponering. All reklam är bra reklam osv
Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
- Harmageddon
Av kommentarerna att döma så är det inte såna där blivande el. icke blivande sponsorer vill se direkt tror jag. Hade varit roligare att se fler inlägg som gissar på vem som är vår tränare ist för att haka upp sig på det negativa. Kommunicerar man till allmänheten måste man ha någon form av tanke, plan. Ååå andra sidan gjorde man sig av kommunikations avdelningen, inte så konstigt. I min mening är det ingen smickrande reklam av dessa twitterinlägg + kommentarer men smaken är som baken
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Jag hoppas bara att de kan hålla hemligheten så pass länge så att inte någon blaska avslöjar det innan Djurgården själva får släppa bomben.
Går gärna hungrig ett par dar till(missad lunch) så länge vi slipper ett avslöjande av tidningen eller någon twitt.
Vet inte om något lag har lyckats vara först med att informera om den här typen av nyheter.
Går gärna hungrig ett par dar till(missad lunch) så länge vi slipper ett avslöjande av tidningen eller någon twitt.
Vet inte om något lag har lyckats vara först med att informera om den här typen av nyheter.
- Lee Harvey Oswald
Nej, tycker det mer luktar "den korkade kusinen från landet" än Mesta Mästarna från HuvudstadenHarmageddon skrev: ↑2021-04-13 19:46:07 Av kommentarerna att döma så är det inte såna där blivande el. icke blivande sponsorer vill se direkt tror jag. Hade varit roligare att se fler inlägg som gissar på vem som är vår tränare ist för att haka upp sig på det negativa. Kommunicerar man till allmänheten måste man ha någon form av tanke, plan. Ååå andra sidan gjorde man sig av kommunikations avdelningen, inte så konstigt.
I min mening är det ingen smickrande reklam av dessa twitterinlägg + kommentarer men smaken är som baken![]()
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sätter inte min högra pungkula på spel, men nog lär det vara Tommy Albelin som presenteras imorgon.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Curre Lundmark, Pär Mårts och Bengt-Åke Gustafsson har vunnit os. Förutsätter att det inte är någon av dessa.
Ledtrådarna kan härledas till Ragnarsson, Albelin ex.
Var det inte snack om att det var någon från förbundet. Stämmer ju på Ragge. Vunnit en del.
Jag hoppas på:
Albelin och Ragge som parhästar. Tar gärna in en pp coach också. En smart rackare... Micke J ?
Ledtrådarna kan härledas till Ragnarsson, Albelin ex.
Var det inte snack om att det var någon från förbundet. Stämmer ju på Ragge. Vunnit en del.
Jag hoppas på:
Albelin och Ragge som parhästar. Tar gärna in en pp coach också. En smart rackare... Micke J ?
- Harmageddon
Ja, vi får se hur mycket det luktar när bomben droppasLee Harvey Oswald skrev: ↑2021-04-13 20:18:25Nej, tycker det mer luktar "den korkade kusinen från landet" än Mesta Mästarna från HuvudstadenHarmageddon skrev: ↑2021-04-13 19:46:07 Av kommentarerna att döma så är det inte såna där blivande el. icke blivande sponsorer vill se direkt tror jag. Hade varit roligare att se fler inlägg som gissar på vem som är vår tränare ist för att haka upp sig på det negativa. Kommunicerar man till allmänheten måste man ha någon form av tanke, plan. Ååå andra sidan gjorde man sig av kommunikations avdelningen, inte så konstigt.
I min mening är det ingen smickrande reklam av dessa twitterinlägg + kommentarer men smaken är som baken![]()
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Vilken första bild?
-
Grabben från Söder
Om det nu är Sudden, är det bra? Tycker Albelin känns som ett bättre alternativ
om det nu skulle vara sudden, vad har han för tränarerfarenheter?
Vore fruktansvärt. Sett många sådana misslyckanden genom åren. Sjukt hög nivå att börja på med tanke på att han aldrig coachat. Får inte vara sant!
Albelin känna betydligt mer vettigt.
Albelin känna betydligt mer vettigt.
Vore sjukt konstigt om det vore en Sudden som typ inte jobbat med hockey sen han slutade. Vi kan nog räkna bort Sudden.