Säsongen 20/21
- Lee Harvey Oswald
Säsongen 20/21
Jag noterar den ...och sparar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 20/21
Så att.....supermiffen fortsätter ha svårt att segla förbi. De förlorar igen. Nästa anhalt borta Kaffe. Där är de INTE favoriter...heller.
Lhc`s kanonform är väl....sådär.
Undvika kval, check.
Slutspel...nu börjar väl t.o.m. de som var mest säker på missat slutspel att åtminstone tvivla? Eller?
Snart börjar snacket om hur meningslöst de är att vi spelar åttondel, och att vi kommer åka ut direkt....
Varför nu andra lag skulle vara värda sina platser mer?
Lhc`s kanonform är väl....sådär.
Undvika kval, check.
Slutspel...nu börjar väl t.o.m. de som var mest säker på missat slutspel att åtminstone tvivla? Eller?

Snart börjar snacket om hur meningslöst de är att vi spelar åttondel, och att vi kommer åka ut direkt....

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- diftobbe89
Säsongen 20/21
Jag ser nästan mer fram emot Oskarshamn - Brynäs på Lördag än att se DIF 20/21 spela slutspel.. Sjukt vaaa.
Spela fult
-
- Säsongskort: Ja
Säsongen 20/21
Gör så
Ceterum censeo Solna esse delendam
- Lee Harvey Oswald
Säsongen 20/21
Lugn lugn, det är redan igångBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-03-29 19:11:48
Snart börjar snacket om hur meningslöst de är att vi spelar åttondel, och att vi kommer åka ut direkt....![]()

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Lee Harvey Oswald
Säsongen 20/21
Nop, en helt naturlig känsladiftobbe89 skrev: ↑2021-03-29 19:13:09 Jag ser nästan mer fram emot Oskarshamn - Brynäs på Lördag än att se DIF 20/21 spela slutspel.. Sjukt vaaa.
-
Säsongen 20/21
SINNESSJUK vändning av Saik!! Gör två mål med 24 sekunder kvar
Säsongen 20/21
Jag är hockeynarkoman så matcher med sådan potential som IKO-BIF och HV-LHC i sista omgången skulle fått mig att råna pressbyrån med en banan om det behövts för att pröjsa CMORE avgiften.diftobbe89 skrev: ↑2021-03-29 19:13:09 Jag ser nästan mer fram emot Oskarshamn - Brynäs på Lördag än att se DIF 20/21 spela slutspel.. Sjukt vaaa.
Men jag ser klart mer fram emot att se om årets upplaga av DIF har en extra växel eller två att lägga i om det blir slutspel och något att spela och vinna för.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Säsongen 20/21
Mm, det har börjat mullra igång.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2021-03-29 19:13:56Lugn lugn, det är redan igångBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-03-29 19:11:48
Snart börjar snacket om hur meningslöst de är att vi spelar åttondel, och att vi kommer åka ut direkt....![]()
![]()
Blir såklart tufft vilka det än skulle bli i åttondel. MEN...tar vi oss förbi väntar troligen Växjö. Då blir det intressant på riktigt.
Oja, ikväll får man vara grymt nöjd med resultaten. Kan nu bara Fisk kvittera....ser gärna att Växjö har hungern kvar ett tag till.
Ska ju möte både Brunsås och miffen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 20/21
Vette fan... Hittills har DIF varit som sämst när det gäller! Men visst kan liket sprattla till och vem vet, en bra start kan väcka dem.Praetori skrev: ↑2021-03-29 19:17:45Jag är hockeynarkoman så matcher med sådan potential som IKO-BIF och HV-LHC i sista omgången skulle fått mig att råna pressbyrån med en banan om det behövts för att pröjsa CMORE avgiften.diftobbe89 skrev: ↑2021-03-29 19:13:09 Jag ser nästan mer fram emot Oskarshamn - Brynäs på Lördag än att se DIF 20/21 spela slutspel.. Sjukt vaaa.
Men jag ser klart mer fram emot att se om årets upplaga av DIF har en extra växel eller två att lägga i om det blir slutspel och något att spela och vinna för.
Säsongen 20/21
Haha, nä men tre matcher är ändå rätt slumpartat. Sen ska iofs Malmö om också. Allt talar för slutspel såklart men klart är det ju inte.
Säsongen 20/21
Nu kanske vi får nytta av den där formtoppenPraetori skrev: ↑2021-03-29 19:17:45Jag är hockeynarkoman så matcher med sådan potential som IKO-BIF och HV-LHC i sista omgången skulle fått mig att råna pressbyrån med en banan om det behövts för att pröjsa CMORE avgiften.diftobbe89 skrev: ↑2021-03-29 19:13:09 Jag ser nästan mer fram emot Oskarshamn - Brynäs på Lördag än att se DIF 20/21 spela slutspel.. Sjukt vaaa.
Säsongen 20/21
Jag längtar iaf om det nu blir. Tidigare resultat betyder inget då. Bara Grag kan komma tillbaka så tror jag vi kan utmana en del iaf.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2021-03-29 19:13:56Lugn lugn, det är redan igångBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-03-29 19:11:48
![]()
Säsongen 20/21
Blir på dåligt humör av att se det här laget. All kärlek till sporten blir som bortblåst. Det gör ont! Sen kan man ändå inte låta bli att titta. Precis börjat koppla av och då ska skiten igång igen. Två matcher ytterligare av förödmjukelse och rörliga bilder av Robban som ser bekymrad ut.
Längtar som hockeyälskare till kvalet. I övrigt är sporten helt död i Sverige just nu. Måtte nästa säsong vara en nystart. Vill bara vända blad men det här jävla kapitlet tar visst aldrig slut...
Längtar som hockeyälskare till kvalet. I övrigt är sporten helt död i Sverige just nu. Måtte nästa säsong vara en nystart. Vill bara vända blad men det här jävla kapitlet tar visst aldrig slut...