Djurgårdens IF- Timrå IK, 1/12 2007
Spelar ingen roll om vi så vinner SM guld, så skulle det fortfarande finnas folk som gnällde på det ena och det andra, bara att skita i, dock fascinerande hur man orkar.Caveman skrev:Fan vad du är jobbig...*Knirre skrev:Är ganska säker på att vi blir nollade idag efter tursegern senast.. 0-3 känns som ett rimligt resultat.
Varför var det tur senast, berätta, snälla du?
Tror på 3-1 idag
Bremberg
Timmy
Dicken
- Karlstaden
- Karlstaden
Jag tycker Patrik Sjöberg gör en dålig match som domare, som vanligt.
Danielsson kom runt på kanten blir hakad och åker in i sargen, ingen utvisning.
I våran zon så tacklar dem en av oss i ryggen, rakt in i sargen. Ingen utvisning det heller...
När Eklund trampade på här i slutet som gjorde att Styf åkte ut var ju solklar herregud. Ankan eller vem det var sa att det inte var utvisning. Han håller ju fast honom herregud, framför och bakom målet.
Robert Carlsson blir tacklad av Ossi, då får han utvisning för filmning. Rätt konstigt tycker jag... Man ser ju att Ossi tacklar honom, det ska inte vara utvisning, men att ta ut Robert för filmning. LITE KONSTIGT. Men bra för oss =).
Allmänt rätt tråkig match, dåliga uppspel och slarviga pass.
Danielsson kom runt på kanten blir hakad och åker in i sargen, ingen utvisning.
I våran zon så tacklar dem en av oss i ryggen, rakt in i sargen. Ingen utvisning det heller...
När Eklund trampade på här i slutet som gjorde att Styf åkte ut var ju solklar herregud. Ankan eller vem det var sa att det inte var utvisning. Han håller ju fast honom herregud, framför och bakom målet.
Robert Carlsson blir tacklad av Ossi, då får han utvisning för filmning. Rätt konstigt tycker jag... Man ser ju att Ossi tacklar honom, det ska inte vara utvisning, men att ta ut Robert för filmning. LITE KONSTIGT. Men bra för oss =).
Allmänt rätt tråkig match, dåliga uppspel och slarviga pass.
Carlsson åker inte ur för att han "filmar" utan för att han efter att ha fått sin tackling drar in pucken under kroppen och försöker få till en avblåsning. Det är därför som Ossi slår med klubban mot honm några gånger i ett försök att få loss pucken.
I mitt tycke en klockren utvisning för delay of game.
För övrigt var den tacklingen från Ossi första periodens höjdpunkt. Nu får man allt tappa upp sig en whiskey till så man har något att dmutta på under andra akten....
I mitt tycke en klockren utvisning för delay of game.
För övrigt var den tacklingen från Ossi första periodens höjdpunkt. Nu får man allt tappa upp sig en whiskey till så man har något att dmutta på under andra akten....
- Karlstaden