Fick du graits eller vad hände? *ler*KRNI skrev:Först hade jag inga planer på att dyka upp, men så trillade ett par biljetter ner från himlen så nu blir det att vara med och stödja grabbarna!dif rules skrev:25 hjältar på isen, hur många på läktarn?Ses imorn, och så hoppas vi på bra drag från klacken!
Djurgårdens IF- Timrå IK, 1/12 2007
- Clark Kent
- Clark Kent
Sånt som händer. Bara att njuta av slagsmålet iställetClark Kent skrev:Just det! Det har du rätt i. Sorry!Elias skrev:Det var mot Mora, men skitsamma. Se till att gå man hur huse, för imorgon är det bara slutsålt som gäller. Kanna på!Clark Kent skrev:Roligaste Timråmatchen var för några år sedan när Oduya sänkte Shawn Horcoff

Hoppas på lite slagsmål imorgon kväll!
När jag ändå skriver i denna tråda kan jagfråga en annan sak, har någon den här filmen när Joaquin Gage (målvakten i DIF) börjar ''slås'' med en leksandsspelare, tror att detta hände år2003. http://www.difhockey.se/spelarstats.php?id=188
När jag ändå skriver i denna tråda kan jagfråga en annan sak, har någon den här filmen när Joaquin Gage (målvakten i DIF) börjar ''slås'' med en leksandsspelare, tror att detta hände år2003. http://www.difhockey.se/spelarstats.php?id=188
- Clark Kent
Tack för detblocco skrev:Sånt som händer. Bara att njuta av slagsmålet iställetClark Kent skrev:Just det! Det har du rätt i. Sorry!Elias skrev:Det var mot Mora, men skitsamma. Se till att gå man hur huse, för imorgon är det bara slutsålt som gäller. Kanna på!Clark Kent skrev:Roligaste Timråmatchen var för några år sedan när Oduya sänkte Shawn Horcoff![]()

en rätt akut fråga, hur länge efter det att matchen börjat släpper dom in publik utifrån(med bilj.)
ska nämligen göra lite grejjor innan match och vet att ja kommer typ 15min efter matchstart:(
någon som vet?
najjs med sjyssta klacken btw, såg på jk:s forum att det va hett ida med:)
ska nämligen göra lite grejjor innan match och vet att ja kommer typ 15min efter matchstart:(
någon som vet?
najjs med sjyssta klacken btw, såg på jk:s forum att det va hett ida med:)
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Titta och njutmr.gr skrev:Hoppas på lite slagsmål imorgon kväll!

- Clark Kent
HAHAHA!!!, tack för det!blocco skrev:Titta och njutmr.gr skrev:Hoppas på lite slagsmål imorgon kväll!
När jag ändå skriver i denna tråda kan jagfråga en annan sak, har någon den här filmen när Joaquin Gage (målvakten i DIF) börjar ''slås'' med en leksandsspelare, tror att detta hände år2003. http://www.difhockey.se/spelarstats.php?id=188![]()
Här e´re hårda tag, här e´re tuffa tag, här e´re hockey *puff, paff*
- Raffe_DIF89
Fy fan alltså!!!!
Vilket jävla drag det här kommer att bli! Bondasen ska inte höras en enda gång!
JÄVLA MASSA BÖNDER, JÄVLA MASSA BÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JÄVLA MASSA BÖNDER, JÄVLA MASSA BÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT 17:E
- Clark Kent
Re: Fy fan alltså!!!!
[EN] JÄVLA MASSA BÖNDER, [EN] JÄVLA MASSA BÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Raffe_DIF89 skrev:JÄVLA MASSA BÖNDER, JÄVLA MASSA BÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Raffe_DIF89
Ja så är det ju såklartClark Kent skrev:[EN] JÄVLA MASSA BÖNDER, [EN] JÄVLA MASSA BÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Raffe_DIF89 skrev:JÄVLA MASSA BÖNDER, JÄVLA MASSA BÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOT 17:E
- Clark Kent
Det är lugnt! Var mest orolig över att du skulle tro att jag är en besserwisserRaffe_DIF89 skrev:Ja så är det ju såklartClark Kent skrev:[EN] JÄVLA MASSA BÖNDER, [EN] JÄVLA MASSA BÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Raffe_DIF89 skrev:JÄVLA MASSA BÖNDER, JÄVLA MASSA BÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja glömde bort det , sorry.