Ja plus att han tagit rygg på Bertilssons spelstil och går INTE ned bakom egen kasse för att jaga motståndare utan framför istället. Konsekvent och redigt.
Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag ska börja med att scouta våra presumtiva nyförvärv. Börjar med Engsund ikväll mot Malmö. McDavid imorgon mot Västervik, Ingman mot kaffe den 28/3, Rensfeldt mot kaffe den 30/3. Tingsrydspelarna kollade jag av mot råttkräken och dom såg rätt ok ut Tingsryd var ju egentligen i spelet överlägsna men råtta hade tyvärr en målvakt som var outstanding(hoppas Dahlén, Lundin, Lööke mm. släcker deras pånyttfödda hybris med start ikväll)mb81 skrev: ↑2021-03-22 15:47:23Hoppas han får spela nu när de verkar sakna Bertilsson och Andersén. Så får man scouta lite mera.
Ceterum censeo Solna esse delendam
Något jag gillar med de eventuella värvningarna av Rensfeldt och Davidsson och förlängningen med Ågren är att de alla kommer från svaga säsonger. Förväntningarna på dem är lägre och förmodligen också deras kostnader.
Samtidigt har de alla tidigare visat klass på SHL-nivå. Davidsson känns som pengar på banken med DIF-logiken.
Samtidigt har de alla tidigare visat klass på SHL-nivå. Davidsson känns som pengar på banken med DIF-logiken.
Simon Johansson gör det bra i Mora. Kanske kommer mer till sin rätt just nu i HA.
Stolt, men aldrig nöjd
-
Japp, håller med. Nu får han lite slutspelserfarenhet också.Grabben från Söder skrev: ↑2021-03-22 20:11:20Borde nog ha lånats ut hela säsongen, för att sedan komma med rutin och självförtroende till nästa säsong
Stolt, men aldrig nöjd
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Simon trivs bra i AS. Gör fortfarande ett par riktiga grodor, men får helt klart ut mer av sitt spel där än i SHL.Wishes skrev: ↑2021-03-22 20:12:49Japp, håller med. Nu får han lite slutspelserfarenhet också.Grabben från Söder skrev: ↑2021-03-22 20:11:20Borde nog ha lånats ut hela säsongen, för att sedan komma med rutin och självförtroende till nästa säsong
Kan han slipa bort misstagen och höja offensiven för SHL så.....påminner en del om Hultström faktiskt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Albin Lundin har ju fått ett par bra sässar i Timrå tillsammans med trollkarlen Dahlén, skulle vara kul att se honom tillsammans med Lill-Fimpen.
För övrigt är det en sjukt härlig morgon efter Timrås kross igår, hoppas på 3 raka överkörningar i den matchserien.
För övrigt är det en sjukt härlig morgon efter Timrås kross igår, hoppas på 3 raka överkörningar i den matchserien.
-
Musse på väg till Clubben enligt hockeynews.se - äntligen utbrister jag!
Ceterum censeo Solna esse delendam
...som Fylking utropade! Hoppas det stämmer.Donkels-2.0 skrev: ↑2021-03-23 09:18:38 Musse på väg till Clubben enligt hockeynews.se - äntligen utbrister jag!
Har Jocke någon headcoach på G? Tänkte eftersom det har släppts nya spelare, så varför inte tränare isf...
Jag tror nog tränaren är klar. Men man väntar nog precis som man gör med spelare utifrån att presentera det till efter säsongen.Buford skrev: ↑2021-03-23 09:35:38...som Fylking utropade! Hoppas det stämmer.Donkels-2.0 skrev: ↑2021-03-23 09:18:38 Musse på väg till Clubben enligt hockeynews.se - äntligen utbrister jag!
Har Jocke någon headcoach på G? Tänkte eftersom det har släppts nya spelare, så varför inte tränare isf...
Simon 1+1 i gårdagens match mot löven. samtidigt var han inne på 2 mål bakåt så får han förtroende så är han vass framåt (i HA?) men fortfarande en säkerhetsrisk bakåt.
-
- -daniel-
Ganska säker på att ny tränare är klar, magkänslan säger att det landar på Martin Filander - även fast han har kontrakt med IKO.
Notera; jag har INGEN källa på det utan total spekulation från min sida.
Notera; jag har INGEN källa på det utan total spekulation från min sida.