Manijock skrev: ↑2021-03-20 15:52:32
Domarna gör ju vad de kan. Fruktansvärt orättvisa mot Hv. Men vad annat att vänta av rövhålet Edqvist. Sopan som endast fått leka hockeydomare på den här nivån för att han utförde HLR på en stackare. Helt otroligt att han får fortsätta säsong efter säsong. Ungefär som att en parkeringsvakt får bli kriminalkommisarie för att han lyckades vinna ett parti tjuv och polis.... Dra åt helvete!
Jisses känner att jag rycks med i Bibel Hcs ångest.
Larv. HV är usla och utvisningen när bibeljocken körde på Ersson är solklar. Även om situationen inte är så farlig har han inget där att göra så det finns inget att säga om.
Det är snudd på slutspel nu.... Vill du ha en sådan här mjölk och bulle-hockey hela vägen in får det stå för dig. Kul för domarna att få fortsätta synas medan supportrarna börjar ryckas med och slänga sig med klyschor som "Han har inget där att göra", "har möjlighet att undvika situationen" bla bla bla.
Hallå? Är det Sanny som skriver härinne?
Ge mig gurgel och situationer att älska nu.
Nä men det är inte slutspel utan grundserien mellan två skitlag. Jag önskar inte HV något gott.
Ingen önskar väl hiv nått gott, men vill se Hv-Bif i kval, vill se ångesten i båda lagens ögon i några matcher, fyfan vad kul det hade varit
Verkligen. Två bortskämda snorungar som tror de är odödliga. Vilken dröm!
Manijock skrev: ↑2021-03-20 16:20:24
Inte jag heller. Men vill verkligen se ett kval mellan Hv och Brynäs. Mer underhållning än något slutspel skulle kunna ge numera.
Japp och DÅ får gärna domarna stoppa pipan i fickan från nedsläpp.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Manijock skrev: ↑2021-03-20 16:20:24
Inte jag heller. Men vill verkligen se ett kval mellan Hv och Brynäs. Mer underhållning än något slutspel skulle kunna ge numera.
Japp och DÅ får gärna domarna stoppa pipan i fickan från nedsläpp.
Ångesten och allvaret är redan här dock. Vill se höjda ribbor enormt.