Ja, försökt att hålla mig från forumet när resultaten gått emot. Hade vi torskat ikväll hade det redan skrivit 2 sidor i denna tråd om hur säkert det är att vi skulle åka ut.
Skönt att äntligen slippa kvalsnacket.
Det blir kval
Det är inte heeeelt klart.
Vi klappar igenom och torskar nästa med 0-8, sedan är karusellen igång.
He he ja va fan sjukare saker har ju hänt.
Ja absolut.
Som att vinna med 6-1 i en helt avgörande match mot Västerås där målskillnad avgör allt menar ni?
Kan ligga sömnlös när jag tänker på hur svindlande monumental den segern var för hela föreningens överlevnad.
Och på andra sidan spektrat står Otso Rantakari och Modo som skräckexempel...
Man dras ju med lite i stämningen här inne. Jag var orolig i tisdags när bde Oskarshamn och Brynäs ledde.
Ja, försökt att hålla mig från forumet när resultaten gått emot. Hade vi torskat ikväll hade det redan skrivit 2 sidor i denna tråd om hur säkert det är att vi skulle åka ut.
Skönt att äntligen slippa kvalsnacket.
Det blir kval
Känner mig 99,99 procents säker på att jag inte kommer att berika gaspo med en lax
Ja absolut.
Som att vinna med 6-1 i en helt avgörande match mot Västerås där målskillnad avgör allt menar ni?
Kan ligga sömnlös när jag tänker på hur svindlande monumental den segern var för hela föreningens överlevnad.
Alltså den avslutningen......jag har aldrig tidigare upplevt något liknande. Vilken känsla. Dessutom så ofattbart , vi fick alltså också hjälp av gnaget för att ta oss upp.
Det var under den kvalserien jag blev så förtjust i Högström.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ja absolut.
Alltså den avslutningen......jag har aldrig tidigare upplevt något liknande. Vilken känsla. Dessutom så ofattbart , vi fick alltså också hjälp av gnaget för att ta oss upp.
Det var under den kvalserien jag blev så förtjust i Högström.
BigJ skrev: ↑2021-03-19 19:24:45
Malmö känns riktigt vassa, klart bättre än Rögle.
Tror inte röglarna vill möta Malmö i en eventuell kvart för då tror jag dom ryker
Derbyn är ALLTID Derbyn.
Sen är Sylvegård en av mina absoluta hat/favorit motståndare. Om alla lag skulle ha en Sylvegård eller två skulle SHL vara Sveriges publikstarkaste liga.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Daniel942 skrev: ↑2021-03-19 20:28:19
Malmö vinner årets längsta straffläggning. Skit.
Dom har typ 5 matcher färre än oss så där räknar jag ändå kallt med att dom passerar oss vi ska bara koncentrera oss på att ta poäng i nån av dom två återstående matcherna
Praetori skrev: ↑2021-03-19 19:37:55
Sen är Sylvegård en av mina absoluta hat/favorit motståndare. Om alla lag skulle ha en Sylvegård eller två skulle SHL vara Sveriges publikstarkaste liga.
Ja, han är av fint virke, gillar honom
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan