Ja, i hans ålder och med hans skills så har jag svårt att se något annat än Schweiz/KHL om han inte tar plats i NHL. Tyvärr!m0ng00se skrev: ↑2021-03-10 11:02:49Ja men av nån anledning så valde Washington att gå med på att han spelar med oss den här säsongen för att tvecklas (?) och det kan man väl säga att det har han gjort. men såklart pengarna finns i KHL/Schweiz det går inte att komma undan. ja vi får se helt enkelt:)Exile skrev: ↑2021-03-10 10:48:23m0ng00se skrev: ↑2021-03-10 10:41:20 Vad är chanserna för att behålla Nardella nästa sässe?
https://hockeynews.se/articles/19014/?f ... KVOJRy_24I
nån som har koll på Washingtons backar. skulle han kunna slå sig in där?
om jag får killgissa så tror jag han gillar de stora rinkarna och spelet i SHL jmf med AHL
Det finns i princip inget lag i NHL som har backar i Nardellas storlek, han man mycket väl få chansen, men tror inte han tar en plats på lång sikt.
Tar han inte NHL så lär väl spel i KHL/Schweiz vara betydligt mer lockande, gissar på att han vill tjäna pengar medan han fortfarande är relativt ung.
DIF är helt chanslösa mot både Schweiz och KHL, även mot andra SHL-lag så är väl inte DIF sådär jätteattraktivt, kan tänka mig att det skiljer en hel del mellan DIF och t ex SAIK/FBK när det kommer till lokaler/träniningsmöjligheter etc.
Nardella har inte ens fått uppleva det enda DIF har på andra klubbar i SHL (och Europa), nämligen publiken/klacken.
Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Ingen som undrar varför Wikegård var privat på DIF-LIF igår?
Kan han vara aktuell som tränare nästa år?
Kan han vara aktuell som tränare nästa år?
4-3-3
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är dom absolut inte vill minnas att han tidigare sagt att vi och Brynäs är hans lag
Ceterum censeo Solna esse delendam
Läs!! https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... favoritlagDonkels-2.0 skrev: ↑2021-03-10 13:08:41Det är dom absolut inte vill minnas att han tidigare sagt att vi och Brynäs är hans lag
-
I så fall så är han en genuin tveskärt då han typ bara för nått år sen sa något annatgaspo skrev: ↑2021-03-10 13:24:48Läs!! https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... favoritlagDonkels-2.0 skrev: ↑2021-03-10 13:08:41Det är dom absolut inte vill minnas att han tidigare sagt att vi och Brynäs är hans lag
-
Han har även haft en post i Djurgårdens sportråd. Vet dock inte om det är så fortfarande.
Ja läsförståelse...
Som professionell åsikt var hans favoritlag (som i bäst skött/roligast att titta på osv) Leksand när det begav sig ja. Han har alltid haft en privat softspot för Brynäs och DIF så vitt jag vet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja, han har vi flera tillfällen sagt att DIF ligger honom väldigt varmt om hjärtat. Därför är han också väldigt kritisk ibland när det gäller DIF, speciellt när vi spelar risigt, eftersom han lider.
Nu hyllas laget till och med av Wikegård, som tidigare medgett att Leksand är hans favoritlag. Läsförståelse?
-
Du tolkar ju artikeln helt felgaspo skrev: ↑2021-03-10 18:53:13Nu hyllas laget till och med av Wikegård, som tidigare medgett att Leksand är hans favoritlag. Läsförståelse?
Då kan vi skriva av Bemström då.BigJ skrev: ↑2021-03-11 14:24:43 Spännande, Bemström...
https://hockeybladet.nu/klubbar/dif/spa ... ra-stryks/

Bemström,Musse,Honken. Jocke rustar verkligen för allsvenskan. Blir Bemström huvudtränare och Musse får vara kvar. Då säger jag upp mitt medlemskap.