Ju mer jag funderar på det desto mer vill jag nog ha den femman intakt.Diffe89 skrev:Varför ska vi flytta Danielsson till en annan kedja när han gjort mål fyra matcher i rad i den kedja han nu spelar med? Sen börjar dessutom, som odburt säger, Bengan att hitta tillbaka mer och mer till sitt spel. Ryno-Falk/Engqvist-Danielsson är nog det bästa alternativet.
Känns som Engqvist kommer lite i kläm i DIF, hoppas verkligen han har tålamod att vara kvar för Falken är ju 36 nu, han är kanske nöjd med att komma till slutspel om vi grejar det. Då vill jag ha Ante kvar i laget, annars får vi det än värre i förlängningen när det ska värvas.
Jag måste erkänna att jag kan för lite om hans spelstil, har däremot noterat att han spelar mycket i NU. Varför ska han spela i en checking-line? För att han är den typen av spelare eller för att han inte "får plats"?
Förslaget blir ändå såhär:
Danielsson - Falk - Ryno
Jimmie - Engqvist - Fimpen
Kanske är jag överoptimistisk, men har vi tur med skador så har detta gänget kapacitet att skrälla i ett slutspel, vi är fan så mycket bättre än lag 8-12 i nuläget och jag tror faktiskt mer och mer på att det blir en trevlig hockeyvår som avrundas i Globen, resten får alla fantisera vidare om själva.