Kamma dig och väx upp Linkan

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Annars kan du ju skriva större om du vill? :P

Tror inte heller på skiten. Tidningarna förstorar allt så j*vla mycket.

Linkan är och kommer alltid få vara en stor anledning för att Djurgården finns kvar i elitserien.

Over and out.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

wzy skrev:är det dags för honom att gå ut med en offentlig ursäkt...
Till vem? Till dig? Jag har inte hört någon av Linkans lagkamrater som begärt detta, eller är du talesman för Djugårns A-lag i ishockey?
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
wzy

Inlägg av wzy »

Jag hoppas verkligen att ni har rätt! Men nu har det liksom hänt en gång för mycket...
wzy

Inlägg av wzy »

Bautabröl skrev:
wzy skrev:är det dags för honom att gå ut med en offentlig ursäkt...
Till vem? Till dig? Jag har inte hört någon av Linkans lagkamrater som begärt detta, eller är du talesman för Djugårns A-lag i ishockey?
Till alla upprörda fans? Jag är väl inte den enda som är besviken på honom? Och såklart du inte hört en begäran om det i media!? Folk är väl smartare än att man blåser upp en konflikt för hela sveriges folk?
Användarvisningsbild
warrant
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av warrant »

wzy skrev:
warrant skrev:När ska vissa här inne lära sig att det som står i tidningarna inte alltid behöver vara sant..bara rejält påhittat och uppförstorat
warrant, när ska du inse att Linkan kanske inte är en nallebjörn och jättesnäll och jättegullig? Bara för att han är en bra hockeyspelare betyder det inte att han är världens bästa person annars också?

Det som gör att vi reagerar är ju att det inte är första gången, det kan ju knappast vara så att han konstant feltolkas? Isf är det dags för honom att gå ut med en offentlig ursäkt... Oavsett borde han göra det iofs..

Så du tror inte att om det fanns en uns av sanning i detta att fler tidningar samt teve skulle tagit upp det här ???
Vakna upp va
espen21

Inlägg av espen21 »

Ja det är snart dags för han att dementera om det inte stämmer. Han måste ju må dåligt om det är så att han gång på gång blir missförstådd eller vad man ska säga.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

espen21 skrev:Ja det är snart dags för han att dementera om det inte stämmer. Han måste ju må dåligt om det är så att han gång på gång blir missförstådd eller vad man ska säga.

snälla stäng den här tråden :O
Djuuuuuuuuuuuuu
wzy

Inlägg av wzy »

Självklart ska man ta allt med en nypa salt, men det har hänt för ofta nu! Återigen, det är inte första gången! Jag har tagit allt hittills med en nypa salt, men nu känns det som att man blir tvungen att använda hela näven för att blunda för allt han sagt.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

espen21 skrev:Ja det är snart dags för han att dementera om det inte stämmer.
Ska han dementera något som inte stämmer? Oskyldig till dess motsatsen bevisats heter det, och det stämmer även i Linkans fall.
wzy skrev:Till alla upprörda fans?
Det är ju bara du och espen21 som anser detta.
Bild

Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Är rätt så säker på att dom pratat om detta internt i laget..
Så lägg ner detta nu
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

warrant skrev:Är rätt så säker på att dom pratat om detta internt i laget..
Så lägg ner detta nu

japp stäng tråden
Djuuuuuuuuuuuuu
wzy

Inlägg av wzy »

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/di ... ?id=191779

Där har du en till som är upprörd, och med tanke på att svenskafans (och framför allt DN) har hyffsat många läsare kommer fler än jag säkert undra om det är sant.

På svd.se ger han också en känga till kedjekamraterna, men där nämner han dock att laget gör en bra insats.
espen21

Inlägg av espen21 »

Bautabröl skrev:
espen21 skrev:Ja det är snart dags för han att dementera om det inte stämmer.
Ska han dementera något som inte stämmer? Oskyldig till dess motsatsen bevisats heter det, och det stämmer även i Linkans fall.
wzy skrev:Till alla upprörda fans?
Det är ju bara du och espen21 som anser detta.
Okej, vi säger så här. Om det är så att Linkan känner så som det står i media gång på gång och att han inte blivit missförtådd eller felciterad osv. Tycker du då det är ok? Och skit i att det är just han nu. Hur bra han än är.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

espen21 skrev:Okej, vi säger så här. Om det är så att Linkan känner så som det står i media gång på gång och att han inte blivit missförtådd eller felciterad osv. Tycker du då det är ok? Och skit i att det är just han nu. Hur bra han än är.
Då tar dom det internt!

Sen tycker jag att det är märkligt att vissa tar på sig rollen som någon sort censur och kräver att trådar ska stängas :shock: Det är upp till moderatorn att avgöra.

Det skrivs så mycket skit och oneliners ändå;

- Jag tror på vinst!
- Heja DIF, etc,

på detta forum så när det ändå blir en hyfsat debatt så ska det uppmuntras, inte tvärt om.
Bild

Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Alla vet vad Dusan Umicevic tycker om DIF Hockey
Särskilt när Dragan inte fick nytt kontrakt inför denna säsong
Han gör allt för att skriva skit om spelare och DIF
Skriv svar