Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
2 dagar till deadline. Oklart med läget på våra centrar. Oklart om vi kan hitta något som stärker laget. Vi har ju många forwards så hade inte skadorna varit på just de två så tror jag att vi hade varit helt off sista två dagarna. Nu tror jag ändå att vi jagar nåt.
Hade inte tackat nej till en duktig tekare.
Hade inte tackat nej till en duktig tekare.
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det lät ju ändå som att dom hade en "påse" med pengar för rekrytering, så man hoppas att den var tänkt att täcka en back och en forward/center. Om det nu skulle visa sig att Strandberg/jj är borta resten av säsongen.
Delägare
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Robban O - Utta Johansson i båset nästa år kanske? Utta får ta PP. 

DIF!
Vart fan får Rögle sina stålar ifrån. Dom e ju på och försöker värva igen. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... g-till-shl
Simon Johansson ryktas till Mora enligt Ros.
Ja Mora saknar backar och SJ behöver speltid som vi inte kan ge honom. Håll i håll ut. SJ och Walli är sparkapital men risken är att de kommer snattas av konkurrenterna om vi inte bevakar våra intressen över tid.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Personligen är prio-skalan:
3) Basses ljumske
2) Josefsons XYZ
1) Uttas vaccinspruta
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ros skriver på twitter att det händer grejer runt DIF o har en saftblandare med i tweeten. Va det så spektakulärt att S.Johansson lämnar?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
S.Johansson lånas ut till Mora enligt AB.
Avskaffa tre mot tre.
Man kan ju hoppas att det är en vass center på G, annars borde väl ändå varit Mora som fick en saftblandare? Clickbait deluxe annars.
- DIF_Soldier
Lånas ut? Låter mer som att han är klar för Mora. Ser inget om nån utlåning i någon artikel.
Säg den glädje som varar
- diftobbe89
Inte mycket att göra men jag tycker det är tråkigt, tycker han hanterats konstigt under hela sin sejour i DIF, jag ser en mycket större uppsida i honom än Norell exempelvis som trampat omkring här i fem SHL-säsonger snart utan att göra något större avtryck alls.. Vissa får gå den tuffa vägen helt klart..
Bara på't igen Simon.
Bara på't igen Simon.
Spela fult
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Det är väl mitt antagande egentligen.DIF_Soldier skrev: ↑2021-02-13 23:45:56Lånas ut? Låter mer som att han är klar för Mora. Ser inget om nån utlåning i någon artikel.
Avskaffa tre mot tre.