Det stämmer. Hans fru lägger ut bilder på Instagram, båda ser ut att må prima. I NHL så har ju en del (kanske alla?) inskrivet i kontrakten att man just inte får åka på skidsemester eller liknande då skaderisken är stor hörde jag på Cmore någon gång.
Skadetråden
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Avskaffa tre mot tre.
Skadetråden
Ja frågan är om han åker skidor eller kan/får om han är på trappan.
Senast redigerad av Praetori den 2021-02-13 07:39:10, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Stämmer mer så här på lagkapten Josef. Ett rituellt objekt som är behäftat med fel och inte får tas i bruk är pasul. ..
Kämpa Josef vi behöver dig på isen
Kämpa Josef vi behöver dig på isen

Skadetråden
Men alltså, detta är fan inte ok om han är så frisk att han ger sig ut i skidbacken men klarar inte av att jobba hos sin arbetsgivare.
Skadetråden
Jag kan förstå om det sticker i ögonen vid en första anblick, men tycker att man kan ta det lite lugnt.
1. Det är landslagsuppehåll och det är med största sannolikhet familjetid som är inplanerad sedan säsongens början. Som elitidrottare är man priviligierad på en jäkla massa sätt, men närvaro under barnens första år är något många får offra. Förstår om man behöver ta tillvara på de tillfällen som bjuds, det går liksom inte att ta igen den tiden senare.
2. Att stå och grilla korv utanför en fjällstuga och dra runt sin knodd i en pulka är en annan sak än att utöva kontaktidrott. Vänta med skitstormen tills han sätter några feta hopp på snowboarden.
3. Det är lagläkaren som avgör hur mycket belastning JJ får utsätta sig själv för på isen, han kanske hade kört om han själv fått välja.
1. Det är landslagsuppehåll och det är med största sannolikhet familjetid som är inplanerad sedan säsongens början. Som elitidrottare är man priviligierad på en jäkla massa sätt, men närvaro under barnens första år är något många får offra. Förstår om man behöver ta tillvara på de tillfällen som bjuds, det går liksom inte att ta igen den tiden senare.
2. Att stå och grilla korv utanför en fjällstuga och dra runt sin knodd i en pulka är en annan sak än att utöva kontaktidrott. Vänta med skitstormen tills han sätter några feta hopp på snowboarden.
3. Det är lagläkaren som avgör hur mycket belastning JJ får utsätta sig själv för på isen, han kanske hade kört om han själv fått välja.
Skadetråden
Josef bekräftar bara det vi sett hela året:
Det går utför med DIF hockey.

Det går utför med DIF hockey.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Har inga problem med att Josef får må bra med familjen.
Även om vi fans längtar efter en skadefri Josef så når vi knappast upp till hälften av den längtan han själv har.
Bra om han får åka iväg och tänka på något annat, det är han väl värd.
Han verkar vara en genuint fin människa på alla sätt.
För oss fans är det tråkiga att vi nog knappast kan räkna med honom så mycket mer i år. Möjligen några strömatcher där han knappast är i form.
Stjärncentrarnas förbannelse fortsätter. Pågått några år nu.
Även om vi fans längtar efter en skadefri Josef så når vi knappast upp till hälften av den längtan han själv har.
För oss fans är det tråkiga att vi nog knappast kan räkna med honom så mycket mer i år. Möjligen några strömatcher där han knappast är i form.
Stjärncentrarnas förbannelse fortsätter. Pågått några år nu.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Skadetråden
Jag har inga problem med att han är med familjen och har det bra. Jag skulle nog faktiskt uppmuntra till det om det är träningsledigt alternativt att han inte kan delta. Det jag anmärka på var att det initiala inlägget sa att han åkte skidor vilket inte jag tycker är en så vettig aktivitet under säsong. Skaderisken är på tok för hög. Sen ska spelarna såklart ha rätt till ett privatliv.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-02-13 09:43:43 Har inga problem med att Josef får må bra med familjen.
Stjärncentrarnas förbannelse fortsätter. Pågått några år nu.![]()
Skadetråden
Det hela kommer väl från fruns bilder på instagram? JJ står ju bara och grillar korv med familj och vänner och tar hand om sina barn medan Sanne åker skidor.mb81 skrev: ↑2021-02-13 10:09:37Jag har inga problem med att han är med familjen och har det bra. Jag skulle nog faktiskt uppmuntra till det om det är träningsledigt alternativt att han inte kan delta. Det jag anmärka på var att det initiala inlägget sa att han åkte skidor vilket inte jag tycker är en så vettig aktivitet under säsong. Skaderisken är på tok för hög. Sen ska spelarna såklart ha rätt till ett privatliv.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-02-13 09:43:43 Har inga problem med att Josef får må bra med familjen.
Skadetråden
Ja då är det skillnad. "Skidsemester" uppfattar iaf jag som att man åker skidor. Inte att man grillar korv med familjen. Känns lite som man vill ha igång ett drev.Puckey skrev: ↑2021-02-13 10:29:21Det hela kommer väl från fruns bilder på instagram? JJ står ju bara och grillar korv med familj och vänner och tar hand om sina barn medan Sanne åker skidor.mb81 skrev: ↑2021-02-13 10:09:37Jag har inga problem med att han är med familjen och har det bra. Jag skulle nog faktiskt uppmuntra till det om det är träningsledigt alternativt att han inte kan delta. Det jag anmärka på var att det initiala inlägget sa att han åkte skidor vilket inte jag tycker är en så vettig aktivitet under säsong. Skaderisken är på tok för hög. Sen ska spelarna såklart ha rätt till ett privatliv.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-02-13 09:43:43 Har inga problem med att Josef får må bra med familjen.
Skadetråden
Visst åker han skidor. Varför sitter man annars med hjälm i skidlift och i backe?mb81 skrev: ↑2021-02-13 11:47:41Ja då är det skillnad. "Skidsemester" uppfattar iaf jag som att man åker skidor. Inte att man grillar korv med familjen. Känns lite som man vill ha igång ett drev.Puckey skrev: ↑2021-02-13 10:29:21Det hela kommer väl från fruns bilder på instagram? JJ står ju bara och grillar korv med familj och vänner och tar hand om sina barn medan Sanne åker skidor.mb81 skrev: ↑2021-02-13 10:09:37Jag har inga problem med att han är med familjen och har det bra. Jag skulle nog faktiskt uppmuntra till det om det är träningsledigt alternativt att han inte kan delta. Det jag anmärka på var att det initiala inlägget sa att han åkte skidor vilket inte jag tycker är en så vettig aktivitet under säsong. Skaderisken är på tok för hög. Sen ska spelarna såklart ha rätt till ett privatliv.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-02-13 09:43:43 Har inga problem med att Josef får må bra med familjen.
Kan ju hoppas det är ett tecken på att Josefson mår bättre o kanske snart e tillbaka?
Senast redigerad av gaspo den 2021-02-13 13:12:49, redigerad totalt 1 gånger.
Skadetråden
Vem fasen är Johan?