Är svarta november här?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Matcherna mot Timrå och VF höll ju trots allt högre klass än förra årets november-matcher, fast vi torskade. Segern igår var nog dock enormt viktig för att visa att vi kan fortsätta på som vanligt fast det är just november.
pekka21

Inlägg av pekka21 »

Det så kallade November spöket är nu bortblåst...
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Svarta november var 2006..
Detta är 2007
Bigge

Inlägg av Bigge »

warrant skrev:Svarta november var 2006..
Detta är 2007
Håller med!

Enda vi har är kanske svarta hemma matcher, men idag lev det ändriong på det.

På borta is... ÄR VI KUNGAR!!!!!!!!!!!
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

inte direkt men Linkan verkade vara svart i ögonen (eller humorn) i DN:s artikel om Matchen mot Modo. Hahaha

"Är du för bra för elitserien?
- Ja, jag är för bra för den här ligan, säger han."

- Fredrik Bremberg i DN

haha klockrent ärligt. Läs själva om ni vill

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2244&a=718672
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Örebroarn skrev:inte direkt men Linkan verkade vara svart i ögonen (eller humorn) i DN:s artikel om Matchen mot Modo. Hahaha

- Fredrik Bremberg i DN

Det där tycker jag inte alls om. Vad i helvete snackar han om? Min och många andras favoritspelare skall för i helvetet inte gå ut och döma ut sina lagkamrater på det där sättet. Måste vara någon slags skämtartikel för så där har jag aldrig hört Linkan säga.

Ligger det någon sanning i detta räknar jag med att Micke, Säcken och Montén pratar med honom, för så där beter man sig inte om man spelar i Djurgården!
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Emil svelander skrev:
Örebroarn skrev:inte direkt men Linkan verkade vara svart i ögonen (eller humorn) i DN:s artikel om Matchen mot Modo. Hahaha

- Fredrik Bremberg i DN

Det där tycker jag inte alls om. Vad i helvete snackar han om? Min och många andras favoritspelare skall för i helvetet inte gå ut och döma ut sina lagkamrater på det där sättet. Måste vara någon slags skämtartikel för så där har jag aldrig hört Linkan säga.

Ligger det någon sanning i detta räknar jag med att Micke, Säcken och Montén pratar med honom, för så där beter man sig inte om man spelar i Djurgården!

Jag reagerade också starkt på det där. Låter helt sanslöst...
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Emil svelander skrev:Det där tycker jag inte alls om. Vad i helvete snackar han om? Min och många andras favoritspelare skall för i helvetet inte gå ut och döma ut sina lagkamrater på det där sättet. Måste vara någon slags skämtartikel för så där har jag aldrig hört Linkan säga.

Lugnt och fint... Ta några djupa andetag och sätt dig ner :wink:

Det är en journalist som har skrivit det där som kanske utelämnade ett självironiskt leende frånden gode Linkan för att göra artikeln mer "uppseendeväckande" :D
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Bautabröl skrev:
Emil svelander skrev:Det där tycker jag inte alls om. Vad i helvete snackar han om? Min och många andras favoritspelare skall för i helvetet inte gå ut och döma ut sina lagkamrater på det där sättet. Måste vara någon slags skämtartikel för så där har jag aldrig hört Linkan säga.

Det är en journalist som har skrivit det där som kanske utelämnade ett självironiskt leende frånden gode Linkan för att göra artikeln mer "uppseendeväckande" :D
Jo, självklart förstår jag att det är uppförstorat. Men något åt det hållet har han ju sagt, och det borde en så pass rutinerad spelare som Linkan veta, att det minsta lilla man säger till en journalist blir väldigt förstorat. Tycker det är ett klumpigt uttalande.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Emil svelander skrev:
Bautabröl skrev:

Jo, självklart förstår jag att det är uppförstorat. Men något åt det hållet har han ju sagt, och det borde en så pass rutinerad spelare som Linkan veta, att det minsta lilla man säger till en journalist blir väldigt förstorat. Tycker det är ett klumpigt uttalande.
Haha, visst kan det låta klumpigt. Men också roligt, han är verkeligen inte allvarlig när han säger att han är för bra för elitserien, allt stämmde för linkan idag så han var nog bara extra glad och stormtrivs i Djurgården! :D
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Självklart har inte journalisten hittat på. Däremot kan mycket völ Linkan sagt att han är för bra med glimten i ögat.

Just nu är han för bra för Hörnqvist som inte tycks kunna göra mål på något, men det är fel av Linkan att gå ut så hårt i media. Bengan är bara 20 bast och har det tillräckligt jobbigt ändå. Han behöver inte mer press på sig.
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

jensa öhling skrev:Självklart har inte journalisten hittat på. Däremot kan mycket völ Linkan sagt att han är för bra med glimten i ögat.

Just nu är han för bra för Hörnqvist som inte tycks kunna göra mål på något, men det är fel av Linkan att gå ut så hårt i media. Bengan är bara 20 bast och har det tillräckligt jobbigt ändå. Han behöver inte mer press på sig.
Du har nog rätt. Låter inte som Linkan överhuvudtaget.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Ptja, jag såg Linkan i kön till donken efter Luleå - DIF senast dom spelade häruppe. Kan fråga om det är sant om han går dit på tisdag också. :wink:

Äh, skärp er. Sinnesvriden journalist är fallet
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

NEJ

Inlägg av Raffe_DIF89 »

Nej det är den inte, tyvärr alla jävla pessimister. Vi kommer vinna Sm guldet den här säsongen.
MOT 17:E
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av spiik »

(Detta var den mest passande tråden)

Skillnaden mot förra säsongen är att vi har en bra målskillnad vilket gör att vi som idag tar placeringar utan att spela...

Frölundas torsk gör att vi avancerade upp till 4:e plats=)
Ser genast ännu lite bätttre ut. Samtidigt ligger vi bäst till av hela fyra (!) lag som har 34 p. Vi kan snabbt tappa mark men tabellen är just nu en fröjd att skåda!
Blue Brigade Sthlm
Skriv svar