Fetaste satsningen genom tiderna 5/1!?
Fetaste satsningen genom tiderna 5/1!?
Håll 5/1 -06 fritt i almanackan!
Järnkaminerna planerar en av de fetaste satsningarna som gjorts på hockeyn.. Det är matchen mot FBK på Hovet 5/1.
Nu jävlar ska vi överträffa matchen mot HV71 2003!
Slutet på denna artikel..
http://www.jarnkaminerna.se/nyheter.asp?id=3472
Järnkaminerna planerar en av de fetaste satsningarna som gjorts på hockeyn.. Det är matchen mot FBK på Hovet 5/1.
Nu jävlar ska vi överträffa matchen mot HV71 2003!
Slutet på denna artikel..
http://www.jarnkaminerna.se/nyheter.asp?id=3472
Hovet är DIF!
-
Bäst att köpa biljetter tidigt mao. Får snacka med polarna ikväll. Som FBK:are så brukar matcherna här i sthlm numera vara ganska behagliga, lätt att få biljetter och bra platser, hyfsat med exilvärmlänningar som jag på läktaren.
Handsken är defenitivt kastad och det ska bli intressant att se fotbollsklacken i "action" den 5/1. Jag ska dit iaf!
Handsken är defenitivt kastad och det ska bli intressant att se fotbollsklacken i "action" den 5/1. Jag ska dit iaf!
Ja köp biljetter i tid du, för på Hovet tar dom slut ganska fort.Kaffekokaren skrev:Bäst att köpa biljetter tidigt mao. Får snacka med polarna ikväll. Som FBK:are så brukar matcherna här i sthlm numera vara ganska behagliga, lätt att få biljetter och bra platser, hyfsat med exilvärmlänningar som jag på läktaren.
-
Given bokning
Given bokning, precis som alla andra bokningar av DIF-matcher.
Kul! Hoppas att satsningen blir av och jag kommer som vanligt att hjälpa till allt jag kan från sittplats.
Känns som att alla platser på Hovet är bra så länge man slipper motståndarsupportrar som grannar.

Kul! Hoppas att satsningen blir av och jag kommer som vanligt att hjälpa till allt jag kan från sittplats.
Känns som att alla platser på Hovet är bra så länge man slipper motståndarsupportrar som grannar.

- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Jag hoppas innerligt att det blir en bättre uppslutning i klacken denna gång jämfört med LHC fighten..Den matchen var ju även den menad att bli en riktig publik och läktar succè.. Av detta blev intet!!!!
Hoppas på en jävla mycket tyngre och bättre stämning 5 jan..Hovet kommer definitivt bidra till detta..
113 WHB
Hoppas på en jävla mycket tyngre och bättre stämning 5 jan..Hovet kommer definitivt bidra till detta..
113 WHB
Original Frasse skrev:"Känns som att alla platser på Hovet är bra så länge man slipper motståndarsupportrar som grannar."
Sofia© vill du slippa sånt kan du ju alltid stå med oss i klacken!
Härligt! Tack för inbjudan. Mina nerver kräver så mycket mitten på långsida som möjligt för perfekt uppsikt över matchen men skulle grannarna lukta alltför illa ska jag överväga saken.
Helst av allt vill jag bli inbyggd i klacken från min långsidesplats.

-
Hoppas ni får bättre uppslutning än vad ni fick på matchen idag. Sorgligt att se hur pass få djurgårdare som stödjer sitt lag. En klack på 30 pers och 4.000 diffare till tar sig till Hovet (övriga 2000 var FBK:are).
Ett lågvattenmärke för er, hoppas på bättring.
För övrigt så borde Jerker se matchen innan han skriver matchrapport. En jämn och halvdålig hockeymatch vinklas till dif-press och FBK-kontringar.
Jag vill ju tycka illa om er, inte tycka synd...
Jaja... Syns den 5:e...
För övrigt så borde Jerker se matchen innan han skriver matchrapport. En jämn och halvdålig hockeymatch vinklas till dif-press och FBK-kontringar.
hej på dig kaffegubbe...Kaffekokaren skrev:Hoppas ni får bättre uppslutning än vad ni fick på matchen idag. Sorgligt att se hur pass få djurgårdare som stödjer sitt lag. En klack på 30 pers och 4.000 diffare till tar sig till Hovet (övriga 2000 var FBK:are).
Passar inte vår hemsida eller Jerkers matchrapporter så skit i att besöka vår sajt, håll dig till slitvargarnas (FBK,s) istället, där du hör hemma...Tro mig, saknaden efter dig och dina ytterst oförstårliga inlägg på detta forum skulle vara lika liten som en fis i rymden..
För övrigt så har du just bevisat att ni värmlänningar inta bara har svårt att uttrycka er i tal (är det ngn som begriper värmländska..?)utan även i skrift..
SKÄNK VÄRMLAND TILL NORGE..
VARMT välkommen till hovet den 5:e..
113 WHB
Håller med Kaffekokaren i vartenda ord. Angående matchrapporterna är det nästan pinsamt ibland att läsa dessa efter förlusterna. De två senaste tex.. "Utvisningar fällde DIF" samt "Effektivt Färjestad". Vilket bullshit, vi är flera klasser sämre i alla moment, det är sanningen.Kaffekokaren skrev:Hoppas ni får bättre uppslutning än vad ni fick på matchen idag. Sorgligt att se hur pass få djurgårdare som stödjer sitt lag. En klack på 30 pers och 4.000 diffare till tar sig till Hovet (övriga 2000 var FBK:are).
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Klasser sämre än Färjestad i alla moment ???
Kan inte alls hålla med om att vi skulle vara så mycket sämre än Färjestad.Håller med Kaffekokaren i vartenda ord. Angående matchrapporterna är det nästan pinsamt ibland att läsa dessa efter förlusterna. De två senaste tex.. "Utvisningar fällde DIF" samt "Effektivt Färjestad". Vilket bullshit, vi är flera klasser sämre i alla moment, det är sanningen.
Faktum är att vi vi var väl så bra som Färjestad igår men att vi saknar den kyla och det självförtroende som krävs för att nyttja de chanser vi skapade.
Man kan självklart ha synpunkter på vad Adam Andersson gör vid första målet, hur kan man bara droppa pucken bakom ryggen

Eller vad André Mattsson höll på med innan gästernas andra mål, hur svårt är det att lägga ned pucken på djupet

Men att påstå att vi skulle var klasser sämre är i mina ögon (må vara att man är extremt färgad) helt fel.
Senast redigerad av Frasse den 2005-11-25 09:41:53, redigerad totalt 1 gånger.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
-
dif var ju rejält på gång sista 10 av 2:a och första 5 av 3:e. Ottosson och Ölvestad är ju riktigt duktiga pjäser. FBK gör som de gjort hela säsongen, en halvdan insats men skillnaden igår är väl att FBK är mer jämna. I det hela hade det lika gärna kunnat bli 3-2 till dif i början av 3:e med en helt annan matchbild.