Vad har hänt med hemmaspelet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Dif_in_my_heart

Vad har hänt med hemmaspelet

Inlägg av Dif_in_my_heart »

Är det någon mer än mig som tycker att vi ser sega ut på hemmais? Jag tycker att så fort gästerna tar ledningen tar det nästan 1 period innan vi rycker upp oss och statistiken hemma är: 3 2 5 22 : 23 11
För att vara ett topplag måste vi producera på hemma is också... bortaspelet tycker iaf jag funkar MYCKET bättre än i fjol och där ligger vi 1a i tabellen
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Re: Vad har hänt med hemmaspelet

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Dif_in_my_heart skrev:Är det någon mer än mig som tycker att vi ser sega ut på hemmais? Jag tycker att så fort gästerna tar ledningen tar det nästan 1 period innan vi rycker upp oss och statistiken hemma är: 3 2 5 22 : 23 11
För att vara ett topplag måste vi producera på hemma is också... bortaspelet tycker iaf jag funkar MYCKET bättre än i fjol och där ligger vi 1a i tabellen

Lilla förvirrade pojkstackare.
Vem har lurat i dig att DIF skulle vara/bli ett topplag?
kungK2
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av kungK2 »

Vi har ju faktiskt varit uppe i toppen med häng på tredjeplatsen för bara ett par omgångar sedan, sen kan jag hålla med om att vi knappast kommer landa på övre halvan framåt våren.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Vad har hänt med hemmaspelet

Inlägg av DIF_Soldier »

Lee Harvey Oswald skrev:
Dif_in_my_heart skrev:Är det någon mer än mig som tycker att vi ser sega ut på hemmais? Jag tycker att så fort gästerna tar ledningen tar det nästan 1 period innan vi rycker upp oss och statistiken hemma är: 3 2 5 22 : 23 11

Lilla förvirrade pojkstackare.
Vem har lurat i dig att DIF skulle vara/bli ett topplag?
Åhh din sura jävel.. DIF sa ju nåt om en 5-årsperiod. Om det lyckas eller ej återstår att se, tills dess kan alla ni jävlar som gett upp och surar som småglin i en leksaksaffär hålla käften
Säg den glädje som varar
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av spiik »

Ja jag håller med lite grann.

Det är till stor del de mentala spärrarna som sätter gränserna för hur bra DIF är. Och när alla hela tiden vill intala sig och kommunicerar att vi suger så jäkla hårt så kan det faktiskt inte bli så värst bra. Sånt smittar alltid av sig och jag gillar inte det. Sedan bör man vara realist men det är en helt annan sak.

Hoppas laget inte sitter o läser här inne på forumet...ingen munter läsning direkt. Eller är det just det som de har gjort dem senaste veckorna/matcherna?
Blue Brigade Sthlm
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

spiik skrev:Ja jag håller med lite grann.

Det är till stor del de mentala spärrarna som sätter gränserna för hur bra DIF är. Och när alla hela tiden vill intala sig och kommunicerar att vi suger så jäkla hårt så kan det faktiskt inte bli så värst bra. Sånt smittar alltid av sig och jag gillar inte det. Sedan bör man vara realist men det är en helt annan sak.

Hoppas laget inte sitter o läser här inne på forumet...ingen munter läsning direkt. Eller är det just det som de har gjort dem senaste veckorna/matcherna?
Äh, det är väll ändå sånt spelare får ta om det inte går finemang alla matcherna.
spiik

Inlägg av spiik »

stolpskott skrev:
spiik skrev:Ja jag håller med lite grann.

Äh, det är väll ändå sånt spelare får ta om det inte går finemang alla matcherna.
Ja, absolut. Det är klart att man ska ge konstruktiv kritik om den är befogad. Det är bara bra om det framförs. En del av det som skrivs här vet vi ju når fram till kansliet/ledningen.
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
Original Frasse
Kontakt:

Inlägg av Original Frasse »

Kanske dags att börja lira i bortastället hemma?
Sju sorters apa!
Bild
Skriv svar