SHL 20/21: Brynäs - Djurgårdens IF 9/1 - 2021
Re: SHL 20/21: Brynäs -Djurgårdens IF 9/1 - 2021
Det blåses efter att man ser hur nån faller ihop och det blåses på sånt man tror sig se. Det är en jävla haveri och det har jag varit noga med att poängtera i flera års tid. Det funkar inte när spelet blir allt snabbare samtidigt som domarna får allt fler regler att hålla koll på under match. Hur fan tänker de egentligen? De som tar besluten kan ju inte förstå vad de gör.
Skär ner på reglerna till ett minimum. Ta hand om spelare som är svin redan på klubbnivå. Spela inte spelare som förstör andra spelare. Varje klubb vet vilka spelartyper de inte bör kontraktera.
Detta kommer aldrig bli bättre förrän detta händer.
Skär ner på reglerna till ett minimum. Ta hand om spelare som är svin redan på klubbnivå. Spela inte spelare som förstör andra spelare. Varje klubb vet vilka spelartyper de inte bör kontraktera.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Men vad är det för mål? Så jävla lamt av Svedberg
- Lee Harvey Oswald
Nicklas SållBerg, allt går in
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu är Mantas officiellt våran förstemålvakt hoppas jag.
Avskaffa tre mot tre.
Han är inte bra just nu. Sen är man lite sur över sättet Armanis blir pååkt och skadad utan åtgärd..förevigtdjurgården skrev:Vilket jävla såll, byt målvakt. Jag bryr mig inte, in med junisen.
- Lee Harvey Oswald
Mmh, spännande att se hur långt ner vi sjunkit i tabellen innan Mantas kan spela igenMattias_87 skrev:Nu är Mantas officiellt våran förstemålvakt hoppas jag.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Svedberg och höga puckar.... suck. Sluta kryp ihop
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Vidhåller mitt tips inför säsongen. Det blir plats 11-14. Om vi är kvar i SHL krävs att vi värvar offensiv spets.
God kväll. Har bättre saker för mig än att se skölden smutsas ner ytterligare av brun kletig sås.
God kväll. Har bättre saker för mig än att se skölden smutsas ner ytterligare av brun kletig sås.
Hoppas att Södergren väckte en liten tanke i skallen hos spelarna nu.
Har våra spelare gett upp eller?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Late hit på Nardella domarna bara ignorerar, jävla skämt.
Man kan, och ska, aldrig skylla dåligt spel på domarinsatsen. Men faktum kvarstår, SHL har tappat det helt och den genomusla domarnivån och inkonsekvensen håller på att förstöra hela ligan och hockeysporten i Sverige. Kan någon inflytelserik ta bladet för munnen nu,och ryta ifrån ordentligt. Fortsätter det så här, kommer de få fortsätta att spela utan publik, även när restriktionerna slopats.Magnutz skrev:Det blåses efter att man ser hur nån faller ihop och det blåses på sånt man tror sig se. Det är en jävla haveri och det har jag varit noga med att poängtera i flera års tid. Det funkar inte när spelet blir allt snabbare samtidigt som domarna får allt fler regler att hålla koll på under match. Hur fan tänker de egentligen? De som tar besluten kan ju inte förstå vad de gör.
Stolt, men aldrig nöjd
Svedberg inte bra men vi har ett lag som inte heller kommer upp i nivå tillräckligt konsekvent. Ska vi klara oss bara för att Mantas/Svedberg spikar igen? Det är dumheter.
Försvarsspelet börjar när pucken går förlorad offensivt och det är hela lagets arbetsinsats som förhindrar baklängesmål.
Laget är jaget.
Att domarnivån fortsatt är ett jävla skämt, det vet vi.
Att den där Brynäsaren faller ihop som ett korthus är vidrigt och skadligt för SHL. Jag vill inte se skiten. Det är äckligt och jag köper inte en äcklig produkt. Det bör klubbarna ha som riktlinje: "DU FILMAR INTE FÖR DÅ SKICKAR VI DIG NER I FRYSBOXEN!"
Försvarsspelet börjar när pucken går förlorad offensivt och det är hela lagets arbetsinsats som förhindrar baklängesmål.
Laget är jaget.
Att domarnivån fortsatt är ett jävla skämt, det vet vi.
Att den där Brynäsaren faller ihop som ett korthus är vidrigt och skadligt för SHL. Jag vill inte se skiten. Det är äckligt och jag köper inte en äcklig produkt. Det bör klubbarna ha som riktlinje: "DU FILMAR INTE FÖR DÅ SKICKAR VI DIG NER I FRYSBOXEN!"
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Borde inte måliscoachen ha sett det?Eriksson skrev:Svedberg och höga puckar.... suck. Sluta kryp ihop
Skönt med ett mål iaf