SHL 20/21: Brynäs - Djurgårdens IF 9/1 - 2021
Re: SHL 20/21: Brynäs -Djurgårdens IF 9/1 - 2021
Vad sa Scott ens? Hörde inte.
Ja det var scott.. jag skiter personligen i om dom skriker svordomar till varandra, men som nivån är så bör det väl vara nåt? Eller är det bara mot lättkränkta domare?Lee Harvey Oswald skrev:Scott?EspenK skrev:Det går ju inte att se att vi spelar pp knappt.
Har Dick skrikit ”You are fucking bitches” hade han fått game. Rödin får med sig Jesper ut på en tvåa. Det här är så usel domarnivå i år så jag skäms för att överhuvudtaget titta på skiten.
Måste ju få in folk på mål. Ersson är helt ostörd och de flesta skotten kommer ifrån kanten.förevigtdjurgården skrev:Brynäs är otroligt usla i egen zon i 5/5. Det är väl dem halmstrån man kan greppa efter just nu. Annars riktigt skönt med ytterligare torsk mot ett skräpgäng, man blir glad.
Nu vill jag se att någon central person i klubben ryter i från ordentligt, och står upp för skölden i den här domarsoppan!Frankie skrev:Borde varit matchstraff för snack där på Scott!EspenK skrev:Det går ju inte att se att vi spelar pp knappt.
Har Dick skrikit ”You are fucking bitches” hade han fått game. Rödin får med sig Jesper ut på en tvåa. Det här är så usel domarnivå i år så jag skäms för att överhuvudtaget titta på skiten.
..men som det nämnts tidigare gånger, det döms med olika regelböcker!
Stolt, men aldrig nöjd
Exakt, hoppas det är det man funderar på i omklädningsrummet och inte domarnivån...Daniel942 skrev:Bortsett från domarna så är ju vårt BP-spel under all kritik. Det ska inte bli 3 mål på 5 minuter.
- Lee Harvey Oswald
Häften av vinsterna denna säsong har varit horribla spelmässigt, även 5-5.Mattias_87 skrev:Som vi varit i flera säsonger faktiskt dom flesta matcher. Även i finalen mot Frölunda.Grabben från Söder skrev:Tycker Dif är bättre i fem mot fem, det som är störigt med hela
Det är special teams som sänker oss hela tiden.
Endast en handfull matcher är solida rakt igenom
Men jo, special teams sänker oss
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Har för mig om att Dick fick en tvåa för att han skrek nåt i stil med ” offside för helvete”.williams skrev:Ja det var scott.. jag skiter personligen i om dom skriker svordomar till varandra, men som nivån är så bör det väl vara nåt? Eller är det bara mot lättkränkta domare?Lee Harvey Oswald skrev:Scott?EspenK skrev:Det går ju inte att se att vi spelar pp knappt.
- Lee Harvey Oswald
Precis, samma urgamla sanning, fokusera på sånt du kan påverkaBigJ skrev:Exakt, hoppas det är det man funderar på i omklädningsrummet och inte domarnivån...Daniel942 skrev:Bortsett från domarna så är ju vårt BP-spel under all kritik. Det ska inte bli 3 mål på 5 minuter.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skulle inte förvåna mig om vi kommer ikapp och sedan vinner Brynäs med 4-3 precis som Oskarshamn.
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej fyfan då torskar jag hellre med 6-0Mattias_87 skrev:Skulle inte förvåna mig om vi kommer ikapp och sedan vinner Brynäs med 4-3 precis som Oskarshamn.
-
Och ändå släpper han returer åt alla håll och kanter. Hoppas vi kan sätta lite folk där. Optimisten i mig fortsätter hoppas just för att de är så mjäkiga, realisten i mig har redan avfärdat detta som 0p.EspenK skrev:Måste ju få in folk på mål. Ersson är helt ostörd och de flesta skotten kommer ifrån kanten.förevigtdjurgården skrev:Brynäs är otroligt usla i egen zon i 5/5. Det är väl dem halmstrån man kan greppa efter just nu. Annars riktigt skönt med ytterligare torsk mot ett skräpgäng, man blir glad.
25/4-2025
Jag undrar vad som hänt med Svedberg? Han har inget tryck i sidledsförflyttnigarna vid målen. Även om det är bp, så set det för enkelt ut med tre öppna kassar.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ibland börjar jag inte undra om det är bättre att domarna sitter framför en TV-skärm istället för är på isen och dömer.
Avskaffa tre mot tre.
- Doyle
Brynäs är ju klappusla. Får vi hål på deras målis kan vi vända. Men Svedberg måste upp ett gäng nivåer. Sen är ju försvaret inte imponerande till hans försvar..