Möjligen, men jag tycker Grewe-Östman-Bokk funkat bra, även om Bokk inte får ut sin fulla potential.Grabben från Söder skrev:Kanske är dags att ge Bokk en chans att bidra offensivt, borde kunna göra det bredvid Strandberg och Berget som kan stärka upp defensiven.kaminor skrev:Haga har ju varit extraspelare två matcher i rad, så han borde vara tillgänglig. Ska bli kul att se om han tar chansen bredvid Basse och Berget, för det är definitivt där han bör petas in såsom laget ser ut nu.EspenK skrev:Svårt när skador och avstängningar blir på våra mest kreativa spelare kommer samtidigt.
Utan Dick är andra5:an medioker.
Blir det :
Ågren Josef Rhett
Haga Strandberg Bergfors
Hank wandell Linus
Grewe Östman Bokk
Eller tar man upp Bokk eller Grewe i andra? Vet inte om Haga är tillgänglig.
Säsongen 20/21
Re: Säsongen 20/21
-
Bokk Har verkligen inte funkat bra i Djurgården, gjort det bra i början i PP. Men helt osynlig nukaminor skrev:Möjligen, men jag tycker Grewe-Östman-Bokk funkat bra, även om Bokk inte får ut sin fulla potential.Grabben från Söder skrev:Kanske är dags att ge Bokk en chans att bidra offensivt, borde kunna göra det bredvid Strandberg och Berget som kan stärka upp defensiven.kaminor skrev:Haga har ju varit extraspelare två matcher i rad, så han borde vara tillgänglig. Ska bli kul att se om han tar chansen bredvid Basse och Berget, för det är definitivt där han bör petas in såsom laget ser ut nu.EspenK skrev:Svårt när skador och avstängningar blir på våra mest kreativa spelare kommer samtidigt.
Utan Dick är andra5:an medioker.
Blir det :
Ågren Josef Rhett
Haga Strandberg Bergfors
Hank wandell Linus
Grewe Östman Bokk
Eller tar man upp Bokk eller Grewe i andra? Vet inte om Haga är tillgänglig.
- Lee Harvey Oswald
Lite mys-pys-läsning innan läggdags, så här efter vår snöpliga förlust.
Jag blir alldeles varm inombords, känslan stannar kvar lääänge
http://www.hv71fans.se/forum/viewtopic.php?f=4&t=1222
Jag blir alldeles varm inombords, känslan stannar kvar lääänge

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Spännande att alla sportforum i världen är exakt likadana. Censurerar man namn skulle det lika gärna kunna vara vårt forum efter en tyngre period.Lee Harvey Oswald skrev:Lite mys-pys-läsning innan läggdags, så här efter vår snöpliga förlust.
Jag blir alldeles varm inombords, känslan stannar kvar lääänge![]()
- Lee Harvey Oswald
Ja så är det , en kopia av oss.....i motstudsmb81 skrev:Spännande att alla sportforum i världen är exakt likadana. Censurerar man namn skulle det lika gärna kunna vara vårt forum efter en tyngre period.Lee Harvey Oswald skrev:Lite mys-pys-läsning innan läggdags, så här efter vår snöpliga förlust.

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sant. För mig fungerar Hvs nuvarande forumklimat som en slags terapi för traumat av när vi åkte ur. Känner att jag verkligen inte hämtat mig helt från det. Men att läsa där är helande för själen. På riktigt. Fortsätter deras kräftgång, och de rasar ur SHL, kanske man kan bli riktigt hel igen.mb81 skrev:Spännande att alla sportforum i världen är exakt likadana. Censurerar man namn skulle det lika gärna kunna vara vårt forum efter en tyngre period.Lee Harvey Oswald skrev:Lite mys-pys-läsning innan läggdags, så här efter vår snöpliga förlust.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Då kommer karman för guldet de tog mot ossBOMBOM BOUCHARD skrev:Sant. För mig fungerar Hvs nuvarande forumklimat som en slags terapi för traumat av när vi åkte ur. Känner att jag verkligen inte hämtat mig helt från det. Men att läsa där är helande för själen. På riktigt. Fortsätter deras kräftgång, och de rasar ur SHL, kanske man kan bli riktigt hel igen.mb81 skrev:Spännande att alla sportforum i världen är exakt likadana. Censurerar man namn skulle det lika gärna kunna vara vårt forum efter en tyngre period.Lee Harvey Oswald skrev:Lite mys-pys-läsning innan läggdags, så här efter vår snöpliga förlust.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det med.Grabben från Söder skrev:Då kommer karman för guldet de tog mot ossBOMBOM BOUCHARD skrev:Sant. För mig fungerar Hvs nuvarande forumklimat som en slags terapi för traumat av när vi åkte ur. Känner att jag verkligen inte hämtat mig helt från det. Men att läsa där är helande för själen. På riktigt. Fortsätter deras kräftgång, och de rasar ur SHL, kanske man kan bli riktigt hel igen.mb81 skrev:Spännande att alla sportforum i världen är exakt likadana. Censurerar man namn skulle det lika gärna kunna vara vårt forum efter en tyngre period.Lee Harvey Oswald skrev:Lite mys-pys-läsning innan läggdags, så här efter vår snöpliga förlust.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Östman,Andersson,Haga måste hitta en jämnhet i sitt spel. Oerhört mycket upp o ner.
Plast som öppet tigger efter pengar från staten har alltså råd att sparka Bertan...
Så länge de inte tar in nån extern ersättare för Stjärt så blir det väl heller inga extra kostnader för dem.
Inte ofta man sitter och håller på Oskarshamn.. men jävlar vad jag hoppas att dom håller undan för Brunsås nu. Vill se HV mot Brunsås i kvalet.
Undrar om han visste något redan då när vi spelade match mot LHC:kaminor skrev:Så länge de inte tar in nån extern ersättare för Stjärt så blir det väl heller inga extra kostnader för dem.
Frankie skrev:Robertsson ser ut som ett litet barn som tappat godiset.Janzoo skrev:Helvete vad snyggt! Vilken härlig jävla kväll, detta
4-1 till Oskarshamn... Njuter så det gör ont nästan! 

Lesund i Rögle. Exakt en sån spelare vi saknar. Chef!