Praetori skrev:Av de senaste 29 spelade hemmamatcherna har vi alltså bara förlorat 2st om jag räknat rätt. Det är ju ett helt sinnessjukt facit egentligen.
Haha, ja du
Framförallt då det spelmässigt sett ganska knackigt ut i många matcher, men på något sätt får vi ändå med oss poängen.
Kanske endast i 5-6 matcher av dessa 29 som jag varit helt nöjd.
Möjligen har jag orimligt höga krav på DIF, eller så är SHL sämre än någonsin, förmodligen en kombo av båda.
Men oavsett, vi har helt snurrigt bra stats på Hovet under 2020
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Rhett nöjd i så fall...
Haga känns rökt. Men vart dumpar man honom? Malmö? Bjerselius har gjort det helt ok. Utlån till Vita hästen eller Västervik?
Ändå bra med en viss bredd också. Framförallt denna säsong. Grewe vet vi inte helt säkert om han blir kvar hela säsongen väl?
Det skulle vara bra att vi har 15 forwards i truppen resten av säsongen.
Bokk, Haga lär få det tufft med speltid om övriga håller sig krya och skadefria.
Vi har ju även Bjerselius som gjort det bra. Bra bredd på forwards.
Kanske kolla med Kenttä, han kan nog vara intresserad av att låna in Haga och/ eller Bokk?
Ser klart tunnare ut bakåt, vore tryggt om Björnfot blev kvar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Bokk, Haga lär få det tufft med speltid om övriga håller sig krya och skadefria.
Kanske kolla med Kenttä, han kan nog vara intresserad av att låna in Haga och/ eller Bokk?
Försvinner inte Grewe när OHL drar igång i Februari?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Försvinner inte Grewe när OHL drar igång i Februari?
Vet inte något om det tyvärr, säkert någon annan som har koll.
Men att gå med Bokk och Haga som extra känns sådär. Framstår inte som killar som spottar i näven när det går emot. Att ha Bokk som extra, och som gillar läget att kriga sig in in i laget säger jag däremot inte nej till.
Nja, tror nog vi borde söka utlåning och satsa på våra juniorer som extra. Kanske räcker om vi lyckas låna ut en av Haga eller Bokk?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Annat....Brunsås leder 3-1, tek i egen zon med 4 sek kvar. Berglund förlorar klockren tek och Leksand reducerar. Skadeglädje är rätt skönt. Inte just mot Bulan, inget emot honom direkt, men mot Brunsås som värvade honom.
Ja, Hv och dess supportrar är en dryg skara människor. Njuter i fulla drag.
Fattar egentligen inte varifrån deras dryghet kommer. Håller på Växjö i varenda möte de har mot Hv då det verkar svida extra för dem att förlora mot storebror Växjö.