Tycker det är fler som inte kan vara opartiska. Edlund är en annan.Praetori skrev:Men stäng av ljudet då. Vem bryr sig om vad något annat än vad Staffan säger?DIF_Soldier skrev:Det är tråkigt att behöva konstatera, men Lena kan inte hålla känslorna i styr.
Det blir parodi.
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Luleå 30/12 - 2020
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Luleå 30/12 - 2020
Säg den glädje som varar
Eller?Lee Harvey Oswald skrev:Njaa, luleå är ett lite för bra lag för att detta ska räcka till 3p.
Hade krävts iaf 96% insats ikväll, vi är lite lagom
Ungefär så ja#10 skrev:Skiter i hur det ser ut, bara vi har stuga och lämnar med 3 poäng!
Så sköööönt! Kul för Högga!
Tröstmål räknas dom med.sauron skrev:Viktigt för Högga, han kanske lossnar lite nu.
HA HA HA HA!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
" - Lena: Högström får avgöra... Djurgården vinner."
Annars?
Enkelt.
Slutreplik:
Marcus Högström är stekhet.
Annars?
Enkelt.
Slutreplik:
Marcus Högström är stekhet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Det fanns en plan....williams skrev:Eller?Lee Harvey Oswald skrev:Njaa, luleå är ett lite för bra lag för att detta ska räcka till 3p.

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skönt med vinst. Nu laddar jag för vad studion ska säga.
Lena är långt ifrån den enda partiska kommentatorn, men är ensam om att reta sån gallfeber på forumet. Undrar om det finns något som skiljer Lena från övriga kommentatorer? Vilket mysterium.
Bra!Lee Harvey Oswald skrev:Det fanns en plan....williams skrev:Eller?Lee Harvey Oswald skrev:Njaa, luleå är ett lite för bra lag för att detta ska räcka till 3p.

- Lee Harvey Oswald
Ok, eftersom det var jag som började drevet...Puckey skrev:Lena är långt ifrån den enda partiska kommentatorn, men är ensam om att reta sån gallfeber på forumet. Undrar om det finns något som skiljer Lena från övriga kommentatorer? Vilket mysterium.
Precis, hon är varken ensam eller sämst, det är bara en personlig grej för mig, mina öron faller sönder när hennes gälla stämma skorrar i ljudsystemet här hemma
Som nån sa, Edlund är nog värst
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2020-12-30 21:15:37, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det finns säkert flera men jag kan inte säga att jag kan namnge alla. Det finns en snubbe som brölar lite mer när motståndet gör mål än när DIF målar och det är ju Unger. Annars vet jag inte. Lena, däremot, är lite för tydlig i tonfall och röststyrka när hennes favoritlag gör bra saker.Puckey skrev:Lena är långt ifrån den enda partiska kommentatorn, men är ensam om att reta sån gallfeber på forumet. Undrar om det finns något som skiljer Lena från övriga kommentatorer? Vilket mysterium.
Men skit i det. Nu vann vi och körde upp Luleå till Treriksröset utan en enda DIF-poäng. Det är en försenat julklapp, helt klart!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Av intervjun att döma verkar Högga lida mycket av att det inte är nån publik på plats. 

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Magkänslan stämde.
Var vi utspelade? Nej.
Orättvist? Ja, lite faktiskt.
Dick är verkligen så jävla mycket hockeyporr.
Öppenhjärtligt Högga, den bästa hockeytiden börjar nästa år. Nu är transportsträckan över.
Hockeyhöst utan publik är anus.
Var vi utspelade? Nej.
Orättvist? Ja, lite faktiskt.
Dick är verkligen så jävla mycket hockeyporr.
Öppenhjärtligt Högga, den bästa hockeytiden börjar nästa år. Nu är transportsträckan över.

Hockeyhöst utan publik är anus.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm