Har kollat på repriser så jävla många gånger när det skrivits sånt här, och ingen skillnad, lättkränkta och besvikna supportrarna är vad det är.Magnutz skrev:Nej. Det är skillnad. Hon brölar inte när vi hänger en kasse. Men, om du har nån jämförelse att bjuda på så varsågod. Jag kan ända åsikt. Tills dess vore jag jävligt tacksam om du undvek att tala om vad jag eller någon annan ska tycka.#10 skrev:Jag tycker det är så löjligt när ni håller på med det där, ingen jävla skillnad oavsett vem som gör måldaaviid skrev:Det är ju ganska tydligt vilka lag hon håller på i serien, trots att hon ska vara neutral. Har aldrig klarat av den där.Magnutz skrev:Tror att Lena fick en "När Harry Mötte Sally" i studion. Märklig känsla att höra sånt jubel ändå.
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Luleå 30/12 - 2020
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Luleå 30/12 - 2020
- Lee Harvey Oswald
Alla Lättkränktas IF (DIF).
Vi får cred när vi spelar bra,
Spelmässigt var förra säsongen och denna ganska skral, så jag tycker vi får ta lite skit
Det lät faktiskt lite annorlunda 2017/18, 2018/19, om ni minns det
Vi får cred när vi spelar bra,
Spelmässigt var förra säsongen och denna ganska skral, så jag tycker vi får ta lite skit
Det lät faktiskt lite annorlunda 2017/18, 2018/19, om ni minns det
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2020-12-30 20:40:30, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Eller så är det för du bor där uppe, och hör ingen skillnad?#10 skrev:Har kollat på repriser så jävla många gånger när det skrivits sånt här, och ingen skillnad, lättkränkta och besvikna supportrarna är vad det är.Magnutz skrev:Nej. Det är skillnad. Hon brölar inte när vi hänger en kasse. Men, om du har nån jämförelse att bjuda på så varsågod. Jag kan ända åsikt. Tills dess vore jag jävligt tacksam om du undvek att tala om vad jag eller någon annan ska tycka.#10 skrev:Jag tycker det är så löjligt när ni håller på med det där, ingen jävla skillnad oavsett vem som gör måldaaviid skrev:Det är ju ganska tydligt vilka lag hon håller på i serien, trots att hon ska vara neutral. Har aldrig klarat av den där.Magnutz skrev:Tror att Lena fick en "När Harry Mötte Sally" i studion. Märklig känsla att höra sånt jubel ändå.
Skit i vad studion säger. DIF vs DIF mentalt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nu snackar du så jävla mycket goja. Knip igen kakhålet. Finns ingen kränkande känsla över huvud taget och besviken är jag då inte heller, ännu. Det är snarare du som inte uppfattar skillnaden.#10 skrev:Har kollat på repriser så jävla många gånger när det skrivits sånt här, och ingen skillnad, lättkränkta och besvikna supportrarna är vad det är.Magnutz skrev:Nej. Det är skillnad. Hon brölar inte när vi hänger en kasse. Men, om du har nån jämförelse att bjuda på så varsågod. Jag kan ända åsikt. Tills dess vore jag jävligt tacksam om du undvek att tala om vad jag eller någon annan ska tycka.#10 skrev:Jag tycker det är så löjligt när ni håller på med det där, ingen jävla skillnad oavsett vem som gör måldaaviid skrev:Det är ju ganska tydligt vilka lag hon håller på i serien, trots att hon ska vara neutral. Har aldrig klarat av den där.Magnutz skrev:Tror att Lena fick en "När Harry Mötte Sally" i studion. Märklig känsla att höra sånt jubel ändå.
Men i stort sett så är alla kommentatorer kassa på Cmore. Lasse Granqvist har ju förtusan gått ned sig helt med (även om inte han matchrefererar längre).#10 skrev:Har kollat på repriser så jävla många gånger när det skrivits sånt här, och ingen skillnad, lättkränkta och besvikna supportrarna är vad det är.Magnutz skrev:Nej. Det är skillnad. Hon brölar inte när vi hänger en kasse. Men, om du har nån jämförelse att bjuda på så varsågod. Jag kan ända åsikt. Tills dess vore jag jävligt tacksam om du undvek att tala om vad jag eller någon annan ska tycka.#10 skrev:Jag tycker det är så löjligt när ni håller på med det där, ingen jävla skillnad oavsett vem som gör måldaaviid skrev:Det är ju ganska tydligt vilka lag hon håller på i serien, trots att hon ska vara neutral. Har aldrig klarat av den där.Magnutz skrev:Tror att Lena fick en "När Harry Mötte Sally" i studion. Märklig känsla att höra sånt jubel ändå.
Dom kickade den bästa, Tommy Åström!
Senast redigerad av Frankie den 2020-12-30 20:44:04, redigerad totalt 1 gånger.
Rhett så enkelt faktiskt!
It's the hope that kills you.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Grymt...förevigtdjurgården skrev:Viktigt!!
Hörde du nu? Inte lika hög falsett när det blev mål. 

Haha. =)sauron skrev:Rhett så enkelt faktiskt!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Och riktigt bra av Josefsson, hela bytet.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ja inte det där skitnödiga brööölet.daaviid skrev:Hörde du nu? Inte lika hög falsett när det blev mål.