Japp. Ser inte ut som han bryr sig.Lee Harvey Oswald skrev:Vad Högström är sjuuuukt långsam, blir extra tydligt nu när han letar efter formen
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Luleå 30/12 - 2020
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Luleå 30/12 - 2020
- Lee Harvey Oswald
Haha, Sniper#56
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Bra! Folk på mål, vinn kampen. Lätt!
Märklig utvisning...
It's the hope that kills you.
Sjukaste bedömningen. Rautio släpper klubban. Östman får en knuff i ryggen så att klubban flyger iväg. Grattis till två minuters pp.
Horribel utvisning.
Edit: Tack, domaren.
Edit: Tack, domaren.
Senast redigerad av kaminor den 2020-12-30 20:12:37, redigerad totalt 1 gånger.
Att de ens tar sån JÄVLA skit är ett hån mot sporten och mot oss som ägnar pengar och livstid åt att följa den. Rautio släpper spaden och domaren tar 2 min för att de föser bort den. Sure, det kanske är en regel, men för helvete, vad är det i så fall för vidrig hockeymördarregel?!
Det blir alltså mål på en helt videräcklig utvisning. Spyr.
Annars har domarna skött sig och släppt på lite hårdare spel.
Matchen? Vet inte. Ser med ena ögat.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Så väntat. Skitmål.
- Lee Harvey Oswald
Felaktig utv, dock klarade vi oss från en tydlig hög klubba tidigare
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Helt klart planerat. Rautio vet att det kan bli avblåsning eller till och med en tvåa om nån i DIF föser undan etc.EspenK skrev:Sjukaste bedömningen. Rautio släpper klubban. Östman får en knuff i ryggen så att klubban flyger iväg. Grattis till två minuters pp.
Men, signalen domaren ger när han tar den tvåan är att han letar efter en anledning alternativt signalerar han att han är kass. Vet inte.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Rautio borde väl ha haft en tvåa tidigare när han flyttade målet under ett anfall, om man nu ska vara petig...Magnutz skrev:Att de ens tar sån JÄVLA skit är ett hån mot sporten och mot oss som ägnar pengar och livstid åt att följa den. Rautio släpper spaden och domaren tar 2 min för att de föser bort den. Sure, det kanske är en regel, men för helvete, vad är det i så fall för vidrig hockeymördarregel?!
It's the hope that kills you.
Mm möjligen. Höga klubban berodde dock på fult spel från fuleå. Oavsett tar jag hellre 4vs4 i två minuter än en min PP och en min BP.Lee Harvey Oswald skrev:Felaktig utv, dock klarade vi oss från en tydlig hög klubba tidigare
- Lee Harvey Oswald
Mmh, precis som alla höga klubbor i SHL, oavsett vilka lag som spelarkaminor skrev:Mm möjligen. Höga klubban berodde dock på fult spel från fuleå. Oavsett tar jag hellre 4vs4 i två minuter än en min PP och en min BP.Lee Harvey Oswald skrev:Felaktig utv, dock klarade vi oss från en tydlig hög klubba tidigare