Säsongen 20/21
Re: Säsongen 20/21
Kaminor:
Nej. Domarna ska bedömas utifrån hur domarna känner. Blir oerhört godtyckligt. De borde skicka det här till disciplinnämnden bara för att få det prövat iaf. Vad har de att förlora på det?
Nej. Domarna ska bedömas utifrån hur domarna känner. Blir oerhört godtyckligt. De borde skicka det här till disciplinnämnden bara för att få det prövat iaf. Vad har de att förlora på det?
https://hockeysverige.se/2020/12/11/ing ... er-granska
"det kan ligga verbala saker bakom som kan vara förmildrande", som att domaren skulle ha sagt nåt olämpligt då eller? Då får man knuffa dem. HUR LÄNGE SKA JOEL FÅ BESTÄMMA I SVENSK HOCKEY.

"det kan ligga verbala saker bakom som kan vara förmildrande", som att domaren skulle ha sagt nåt olämpligt då eller? Då får man knuffa dem. HUR LÄNGE SKA JOEL FÅ BESTÄMMA I SVENSK HOCKEY.
Man kan ju anta att det kommit påtryckningar från andra domare som inte vill bli överfallna i framtiden...
Då kanske vi slipper hitte-joelbitar på tisdag
Å hur innihelvete kan man kalla det för krismöte 

Tippar tre matcher.
Alla vet ju att de kommer att tycka synd om Joel. Hans otroliga bortförklaring är ju en av de bättre det här århundradet. Eh... jag råkade.. jag skulle ju bara ta tag i Emil. Snacka om sen reaktionsförmåga i så fall...
Blev 5 matcher.kaminor skrev:Tippar tre matcher.
Chocken! 5 matcher av disciplinnämnden? Joel? Frölunda? Ingen Joel på tisdag då.
Det är väl lika som Löfquist fick? Så det är väl rimligt. Dock är det en skandal att det ens gick till att domarna hade ett så kallat "flera timmar långt krismöte" för den här grejen. Domarna föredrar vissa spelare före andra är ju en sak som är säker. Om det är något som bör granskas så är det ju domarkåren i vissa delar.mb81 skrev:Blev 5 matcher.kaminor skrev:Tippar tre matcher.
Hade det varit Dick eller Högström!! Oj, jag vill inte ens gissa vad som hade hänt då.
Det sjukaste är väl ändå att de missar det på plats. Om det är något man märker är det väl när man blir knuffad? HV skulle nog gärna spelat 5 min i PP igår.williams skrev:Det är väl lika som Löfquist fick? Så det är väl rimligt. Dock är det en skandal att det ens gick till att domarna hade ett så kallat "flera timmar långt krismöte" för den här grejen. Domarna föredrar vissa spelare före andra är ju en sak som är säker. Om det är något som bör granskas så är det ju domarkåren i vissa delar.mb81 skrev:Blev 5 matcher.kaminor skrev:Tippar tre matcher.
Hade det varit Dick eller Högström!! Oj, jag vill inte ens gissa vad som hade hänt då.
Skönt! "Dicken rasar" är rubrikerna nu istället. Fast problemet är ju bara att de inte gör nåt direkt, utan att det krävs att det tar fart i media först.
Joel är "återfallsförbrytare"! Borde varit fler.williams skrev:Det är väl lika som Löfquist fick? Så det är väl rimligt. Dock är det en skandal att det ens gick till att domarna hade ett så kallat "flera timmar långt krismöte" för den här grejen. Domarna föredrar vissa spelare före andra är ju en sak som är säker. Om det är något som bör granskas så är det ju domarkåren i vissa delar.mb81 skrev:Blev 5 matcher.kaminor skrev:Tippar tre matcher.
Borde inte vara ett jävla skit oavsett vem som gjort det, shl har blivit en feminist-liga där alla känner sig kränktaFrankie skrev:Joel är "återfallsförbrytare"! Borde varit fler.williams skrev:Det är väl lika som Löfquist fick? Så det är väl rimligt. Dock är det en skandal att det ens gick till att domarna hade ett så kallat "flera timmar långt krismöte" för den här grejen. Domarna föredrar vissa spelare före andra är ju en sak som är säker. Om det är något som bör granskas så är det ju domarkåren i vissa delar.mb81 skrev:Blev 5 matcher.kaminor skrev:Tippar tre matcher.