SHL 20/21: Djurgårdens IF - Örebro 10/12 - 2020
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Örebro 10/12 - 2020
Checking to the sargen. Han rör ju honom knappt. Ofattbar 2:a. Otrolig 2+10
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Den värsta 2+10 jag någonsin sett.
Avskaffa tre mot tre.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Domaren måste ha order uppifrån att göra SHL-matherna tätare och spännande såhär i COVID-tider .
Det är ju helt befängda utvisningar
Säg den glädje som varar
- Lee Harvey Oswald
Örebro och Rögle spelar klart bäst hockey i SHL
Att vi har 3-1 efter dessa två perioder är ett under, vi känns sega, tröga och lite efter i allt....utom när vi sticker upp och gör mål
.
2-1 och 3-1 är ju mumma
Att vi har 3-1 efter dessa två perioder är ett under, vi känns sega, tröga och lite efter i allt....utom när vi sticker upp och gör mål

2-1 och 3-1 är ju mumma
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag behöver nog se en repris eller två men instinktivt så känns den horribel.Mattias_87 skrev:Den värsta 2+10 jag någonsin sett.
Möjligen har domarn falköga.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Från vinkeln som visas ser det ut som Axel mot Axel. Plus en bra filmare av spelaren. Borde granskas i efterhand i så fall.DIF_Soldier skrev:Domaren måste ha order uppifrån att göra SHL-matherna tätare och spännande såhär i COVID-tider .
Om det vore så väl... Minns en när motståndaren ramlade in i baken på (tror det var Holm).Mattias_87 skrev:Den värsta 2+10 jag någonsin sett.
It's the hope that kills you.
Går inte att titta på hockeyn. Återigen! Några omgångar där det känns som att de äntligen släppt på den där orimligt låga nivån. Nu är den tillbaka igen! Hells angels-wannabe med kollega fullständigt dränker matchen med sina skitiga beslut helt tagna ur luften. När det sen sker en riktig förseelse som till exempel fällningen på friläget Örebro hade, då släpps det?
Sveriges överlägset sämst utbildade yrkesgrupp. Vilken jävla dåre som helst är mer lämpad.
Jävla rövhattar
Sveriges överlägset sämst utbildade yrkesgrupp. Vilken jävla dåre som helst är mer lämpad.
Jävla rövhattar
Jag tycker vi spelar bra. Mot ett bra motstånd. Sen är det inte lätt efter så mycket bp att bara steppa upp direkt igen. Dock lyckas vi ju göra trean med ett bra tryck.Lee Harvey Oswald skrev:Örebro och Rögle spelar klart bäst hockey i SHL
Att vi har 3-1 efter dessa två perioder är ett under, vi känns sega, tröga och lite efter i allt....utom när vi sticker upp och gör mål.
2-1 och 3-1 är ju mumma
Annars är ju Svedbergs döende svanen på Fimpen.d.ä.s en av klassikerna.sauron skrev:Om det vore så väl... Minns en när motståndaren ramlade in i baken på (tror det var Holm).Mattias_87 skrev:Den värsta 2+10 jag någonsin sett.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Emil Larssons döende svan borde belönats med en diving men det krävs mord för att vi ska få med oss idag. Ågren får passa sig för kroppskontakt idag. Verkar vara damhockeyregler idag.
En annan klassiker!Praetori skrev:Annars är ju Svedbergs döende svanen på Fimpen.d.ä.s en av klassikerna.sauron skrev:Om det vore så väl... Minns en när motståndaren ramlade in i baken på (tror det var Holm).Mattias_87 skrev:Den värsta 2+10 jag någonsin sett.

It's the hope that kills you.
Kollat flera gånger. Ser inte ens en tvåa från den vinkeln man har på cmore. OM armbågen är hög så tar den definitivt inte i huvudet.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Domarna kan ju faktiskt se fel ibland även om det händer ovanligt ofta i den här ligan eftersom dom flesta är så jävla dåliga, men spelarna? Varför vill man ständigt filma, förstärka och överdriva. Vidriga jävla as. Börja med något lämpligare antingen fotboll eller skådespeleri.
Spela fult
Nä jag är tillsvidare övertygad om att de gjorde ett ordentligt misstag. Ågrens reaktion i utvisningsbåset talar dessutom för det.EspenK skrev:Kollat flera gånger. Ser inte ens en tvåa från den vinkeln man har på cmore. OM armbågen är hög så tar den definitivt inte i huvudet.