Tror att han sparades.Wishes skrev:Kanske ”lagom” skadad så att han missar JVM och kan ägna december åt att spela för DIF istället för småkronorna. Hoppas!ciirree skrev:Och Holtz 7 min.Grabben från Söder skrev:Varför får man aldrig vara lycklig som Djurgårdare?kaminor skrev:Ekberg måste ha utgått skadad. Sex minuters speltid, ingen i tredje.
SHL 20/21: Malmö - Djurgårdens IF 5/12 - 2020
Re: SHL 20/21: Malmö - Djurgårdens IF 5/12 - 2020
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Spelade förmodligen lite då han varit blek dom två senaste matchernaWishes skrev:Kanske ”lagom” skadad så att han missar JVM och kan ägna december åt att spela för DIF istället för småkronorna. Hoppas!ciirree skrev:Och Holtz 7 min.Grabben från Söder skrev:Varför får man aldrig vara lycklig som Djurgårdare?kaminor skrev:Ekberg måste ha utgått skadad. Sex minuters speltid, ingen i tredje.
Ceterum censeo Solna esse delendam
Bremberg in i första linan!
Stolt, men aldrig nöjd
Tror att Holtz och Lill-fimpen har en plan. Djurgårdshjärtat på rätt sida. Alltid oavsett!EspenK skrev:Tror att han sparades.Wishes skrev:Kanske ”lagom” skadad så att han missar JVM och kan ägna december åt att spela för DIF istället för småkronorna. Hoppas!ciirree skrev:Och Holtz 7 min.Grabben från Söder skrev:Varför får man aldrig vara lycklig som Djurgårdare?kaminor skrev:Ekberg måste ha utgått skadad. Sex minuters speltid, ingen i tredje.
Stolt, men aldrig nöjd
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.
Hoppas på bättre spel nästa vecka nu och att Josefson kommer tillbaka.
Avskaffa tre mot tre.
Hoppet är det sista som överger människan. Har fortfarande svårt att koppla ihop namnet ”Rakshani” på baksidan av en DIF-tröja, men jag vänjer mig väl.Mattias_87 skrev:Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.
Stolt, men aldrig nöjd
Men Zibanejad funkar? Persiska namn och DIFtröjor=goodstuff.Wishes skrev:Hoppet är det sista som överger människan. Har fortfarande svårt att koppla ihop namnet ”Rakshani” på baksidan av en DIF-tröja, men jag vänjer mig väl.Mattias_87 skrev:Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.
Om matchen och domsrinsatsen. Om SHL och domarna fattat produkten så hade de begripit att Malmö DiF kan vara hur grymt och underhållande som helst. Förutsatt att man låter det smälla lite, låter känslorna krypa fram på utsidan och låter spelare som Dick och Sylvegård synas och höras. Men nej....
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Fortfarande en gåta hur zebrorna och ”disciplinnämnden” kunde hitta en spark och stänga av den där importerade sexfingrade skoterraggaren, men missa en ”late hit” på Josefsson. Så sjukt trött på deras snack om ”arbetsmiljö”.Mattias_87 skrev:Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.
Stolt, men aldrig nöjd
Har inget med att det är ett persiskt namn att göra! Eller turkiskt, sloveniskt, tjeckiskt eller afghanskt att göra heller. Mer med klubbhistoria att göra. Skiter fullständigt i vilket etniskt tillhörighet spelare har, bara det finns DIF-hjärta!Praetori skrev:Men Zibanejad funkar? Persiska namn och DIFtröjor=goodstuff.Wishes skrev:Hoppet är det sista som överger människan. Har fortfarande svårt att koppla ihop namnet ”Rakshani” på baksidan av en DIF-tröja, men jag vänjer mig väl.Mattias_87 skrev:Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.
Om matchen och domsrinsatsen. Om SHL och domarna fattat produkten så hade de begripit att Malmö DiF kan vara hur grymt och underhållande som helst. Förutsatt att man låter det smälla lite, låter känslorna krypa fram på utsidan och låter spelare som Dick och Sylvegård synas och höras. Men nej....
Senast redigerad av Wishes den 2020-12-05 21:03:45, redigerad totalt 1 gånger.
Stolt, men aldrig nöjd
Fast här måste jag invända. Josef är ingen hockeyskola-lirare. Den tacklingen han åte på var möjligen lite respektlös i ljus av kraften som utdelas men ur ett rent hockeymässigt perspektiv är det inget fel på den. Vår lagkapten borde veta bättre.Wishes skrev:Fortfarande en gåta hur zebrorna och ”disciplinnämnden” kunde hitta en spark och stänga av den där importerade sexfingrade skoterraggaren, men missa en ”late hit” på Josefsson. Så sjukt trött på deras snack om ”arbetsmiljö”.Mattias_87 skrev:Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Wishes skrev:Har inget med att det är ett persiskt namn att göra! Eller turkiskt, sloveniskt, tjeckiskt eller afghanskt att göra heller. Mer med klubbhistoria att göra. Skiter fullständigt i vilket etniskt tillhörighet spelare har, bara det finns DIF-hjärta!Praetori skrev:Men Zibanejad funkar? Persiska namn och DIFtröjor=goodstuff.Wishes skrev:Hoppet är det sista som överger människan. Har fortfarande svårt att koppla ihop namnet ”Rakshani” på baksidan av en DIF-tröja, men jag vänjer mig väl.Mattias_87 skrev:Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.
Stolt, men aldrig nöjd
Jag förstod det. Trollade bara lite så här på lördagskvällen. Rhett är en legoknekt och det visste Jocke när han värvade honom. Han kommer inte kriga för skölden på samma sätt som en Ahlén hade gjort men han kommer kriga för att han är ett proffs ut i fingerspetsarna.Wishes skrev:Har inget med att det är ett persiskt namn att göra! Eller turkiskt, sloveniskt, tjeckiskt eller afghanskt att göra heller. Mer med klubbhistoria att göra. Skiter fullständigt med vilket etniskt tillhörighet spelare har, bara det finns DIF-hjärta!Praetori skrev:Men Zibanejad funkar? Persiska namn och DIFtröjor=goodstuff.Wishes skrev:Hoppet är det sista som överger människan. Har fortfarande svårt att koppla ihop namnet ”Rakshani” på baksidan av en DIF-tröja, men jag vänjer mig väl.Mattias_87 skrev:Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nowicki tillhör dom där typiska transatlantiska avarterna som saknar existensberättigande på en hockeyrinkPraetori skrev:Fast här måste jag invända. Josef är ingen hockeyskola-lirare. Den tacklingen han åte på var möjligen lite respektlös i ljus av kraften som utdelas men ur ett rent hockeymässigt perspektiv är det inget fel på den. Vår lagkapten borde veta bättre.Wishes skrev:Fortfarande en gåta hur zebrorna och ”disciplinnämnden” kunde hitta en spark och stänga av den där importerade sexfingrade skoterraggaren, men missa en ”late hit” på Josefsson. Så sjukt trött på deras snack om ”arbetsmiljö”.Mattias_87 skrev:Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.
Ceterum censeo Solna esse delendam
Tycker bara att zebrorna är så sjukt lättkränkta, och fortsätter att tjata om sin ”arbetsmiljö” när de envisas med att ta fokus genom uselt jobb. Match efter match. Oavsett vilka lag som spelar och möter varandra. Försökte kolla gång på gång efter den där sparken de stängde av skoterraggaren för, men kan inte se den, samtidigt blundar de för en late-hit på Josefsson och fortsätter utvisa Dicken så fort han öppnar munnen. NOT so trovärdigt! Så länge zebrorna fortsätter på det här spåret tappar de all trovärdighet, sabbar SHL och har ingen som hels rätt att hävda sin ”arbetsmiljö”.Praetori skrev:Fast här måste jag invända. Josef är ingen hockeyskola-lirare. Den tacklingen han åte på var möjligen lite respektlös i ljus av kraften som utdelas men ur ett rent hockeymässigt perspektiv är det inget fel på den. Vår lagkapten borde veta bättre.Wishes skrev:Fortfarande en gåta hur zebrorna och ”disciplinnämnden” kunde hitta en spark och stänga av den där importerade sexfingrade skoterraggaren, men missa en ”late hit” på Josefsson. Så sjukt trött på deras snack om ”arbetsmiljö”.Mattias_87 skrev:Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.
Stolt, men aldrig nöjd
Oldschool (även om stämplingar med skenan är over the top).Donkels-2.0 skrev:Nowicki tillhör dom där typiska transatlantiska avarterna som saknar existensberättigande på en hockeyrinkPraetori skrev:Fast här måste jag invända. Josef är ingen hockeyskola-lirare. Den tacklingen han åte på var möjligen lite respektlös i ljus av kraften som utdelas men ur ett rent hockeymässigt perspektiv är det inget fel på den. Vår lagkapten borde veta bättre.Wishes skrev:Fortfarande en gåta hur zebrorna och ”disciplinnämnden” kunde hitta en spark och stänga av den där importerade sexfingrade skoterraggaren, men missa en ”late hit” på Josefsson. Så sjukt trött på deras snack om ”arbetsmiljö”.Mattias_87 skrev:Tar ändå med mig BP i tredje perioden och Armalis storspel.